zaterdag 28 augustus 2021

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker, tijd om op te staan, ontbijt en berichten en zo.

Vertrok tijdig te voet naar de eendenkooi normaal een kwartier lopen maar omdat ik foto's maakte iets langer.

Ik heb weer met de kruiwagen gelopen, paar keer geladen en gelost steeds stuk lopen en handschoenen soms nodig.

Ik had te maken met; Rut, Ton, Machteld, John, Alfons, Rini en Sander.

Afwezig; Paul, Jacques, Teun, Thijs, Annemiek, Tim, Wim, Nelly en anderen.

Na de pauze vetrokken, deze keer had ik genoeg drinken fles Aloë bij me in rugtas.

Op de bladhark stond een barcode beginnend met 54, ik heb het uitgezocht  komt uit België of Luxemburg, 87 is voor Nederland, maar dat wist ik.

Ik voel me verder wel goed, beetje moe, maar niet erg.

Statistieken;
0,86 Km afgelegd.
17:49 Opnametijd.
4,05 Gem Snelheid bij beweging.
4,1 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1mkYV2dHRJHaawTTFfK7Z34XhVdn_nXLp&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Koeien


Fietstunnel


Brug eendenkooi


Bij ingang


Brug


Oude boom


Boom bij brug


Kippengaas tegen bevers 


Kruiwagen van Rut


Bever vraat en zo


Plas in het midden


Kuil losplaats van vandaag


Insectenhotel en bankjes


Einde vangpijp


Boomstam over het water


Detail bij kooikershuisje


Eenden broed korf


FORT kruiwagen


Stukje vangpijp


Detail riet afscheiding


Bakstenen en plastic afval had ik gevonden


Stukje vangpijp


Kruiwagen Ton 


Ton gereedschap


Stukje kruiwagen 


Richting uitgang


Brug weer over gegaan


Wildrooster


Koeienhuisje Aloë


Driesprong ik hoef hier vrijwel nooit langs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.