dinsdag 17 augustus 2021

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage en zo

Vanmorgen ging het aardig goed, douche, berichten, ontbijt, en op tijd vertrokken.

Ik had bij de Adm. Scholing te maken met Els, Tim, Conny, Bert en Remco. Afwezig Prisca en anderen.

Ik heb weer voor de koffie, thee en koekjes gezorgd.

Terug gereden via de Helftheuvelpassage, bij de Hema geweest en vanaf de Big Bazar buitenom terug gelopen naar mijn fiets. Niets gekocht verder.

Thuis weer veel berichten moeten bekijken.

Dadelijk nog naar de Stijl koffie drinken is het plan.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik geweest ben.

Statistieken;
12,16 Km afgelegd.
1:19:50 Opnametijd.
11,4 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,13 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=17FX6bhezoZQk9GtvmzhW3kMWpApI3pll&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Gras maaien


DHL omgeving Omron


Afslag Engelen uniek in Nederland vermoed ik


Onderzijde bord Engelen


Wat ze hier gaan doen weet ik niet


Zig zag weg bij Graaf van Solmsweg


Hoer komt er water omhoog gepompt


Rechts allemaal nieuw


Hedikhuizerweg; wat zou dit voertuig vervoeren?


Dubbel koffiezetapparaat ik gebruik altijd de rechtse


Koffie bus


Pauze tafel 


Mijn werkplek


Hema A


Hema B


Hema C handdoeken en zo 


Hema D fopspenen


Soort badstofjas voor kinderen


Kindersokken


Zadel overtrek hoes


Groenteboer bloemkool, prei en zo 


Big Bazar dranken


Leeftijd vlaggen


Vrolijke koekjes


<>



Populierenlaan


Afscheiding trottoir en water


Tunnel onder station 


Brugplein Unique uitzendbureau schuine gevel


Vijver en huis van Joost en Nicole en kinderen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.