vrijdag 13 augustus 2021

Vrijdag OAD Vught en terug

Vanmorgen ging het redelijk goed, mooi dat ik op tijd op de fiets zat.

De rit heen ook goed inclusief foto's maken.

Ik kon kiezen wat voor werk ik ging doen, kop of munt daar kwam uit weer tellen 13 grotere en 4 kleinere schroefjes. Uiteindelijk 72 zakjes gevuld.

Ik had te maken met Harold(2), Ton, Ron, Patrick, Mardi, Justin, Willy, Corné, Mario, John en Adjai (nieuw) Afwezig Maikel en Sacha.

De weg terug ging ook goed, alleen Sjors niet gezien. Deze keer via de Hekellaan, Graafseweg, station oost, Bruistensingel en Harendonkweg.

Ik voel me verder goed, geen grote problemen gehad.

Vandaag blijf ik waarschijnlijk verder thuis, boodschappen niet nodig.

Statistieken;
24,11 Km afgelegd.
2:11:41 Opnametijd.
12,09 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,3 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1-NYFwUrIU6WX7vUJhV3JZY1R7zmF8Y6o&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Stukje tekst verdwenen


Omgeving Buitendijk


De Draak


Stationsweg bij de Draak


Stationsweg rechts Jan de Groot


Koningsweg 101


Photoshop steden wand, ik herken niet veel


Essent gebouw


Stuwen bij Heetmanplein


Water niet meer zo hoog


Brabant service station oud pand 
is een stuk verplaatst jaren terug
nu kun je hier vergaderen


Rotonde bij "De Witte" nieuw stuk weg, hier komt een fietsbrug


Park Glorieux


Bankje bij bushalte


Rotonde bij Kettingweg


Plastic nietjes hier werkt Ton


Overtoom kratten hoog en laag


Water tap punt


Palet pomp wagens


Pauze koffie, gevulde koek en klein koekje


Hamer, schroefjes, bakken


Crucifix mocht weer een keertje


Flats omgeving Paardensteeg


Vanaf een brug skyline 's-Hertogenbosch


Omgeving Zuiderplas smakenrad


Brug daaronder route Sint Jan parkeergarage


Ingang Sint Jan parkeergarage
ooit in geweest


Watertoren bij Bettine Krol vistent, 
transformatorhuis en horeca
bovenin woningen


Bij station oost ruggengraatbruggen


Harendonkweg, brug snelweg A59 met geluidswal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.