dinsdag 31 augustus 2021

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen kon ik redelijk goed opstaan, douche, ontbijt, berichten en vertrek. 

Kwam mooi op tijd aan bij de Adm. Scholing. Ik had te maken met Els, Bert, Remco, Eric en Prisca.
Tim en Conny afwezig.

Even gekeken naar de kerkdienst van gisteren, zag mezelf lopen; is vreemd. 4 printscreens gemaild naar mijn ouders. 

De rit terug ging via de Helftheuvelpassage daar sprak ik John van de eendenkooi.

Ik voel me veder wel goed.

Dadelijk nog naar De Stijl koffie drinken, daarna naar Harm die weer terug is als het goed is, en boodschappen doen.

Statistieken;
12,18 Km afgelegd.
1:21:16 Opnametijd.
12,41 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,44 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=11K6ugPCHQ9tUUZXHHXKgD_Vrw_Bf0Oir&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Bezig met verkeerslicht installatie


Windmolen bij paardenweide 


Recent gemaaid Maasoeverpad bij A59


Windmolen draait nog niet


1 bootje


Graaf van Solmsweg bij gemaal hovenier 


Hoogspanningsverdeelstation 

Van Adm. Scholing geen foto's


Helftheuivelpassage brand geweest


Ingang bij Zee & Zo


Hema bij flat Helftheuvel


Kruidnoten disco mix


Hema


Hema marmer nietmachines 


Aanstekers


Batterijen


Bakvorm 


Pan


Haarspelden


Kinderkleding 


Tankstation 


Water tap punt


JOP (Jeugd Opvang Plek)


Regels trapveldje


Doel


Kunstgras


Bedrijven verzamelgebouw


Ongeluk gebeurd, 


Omgeving 13 loten


Coffeelab boys girls omgeving station 


Laden en lossen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.