woensdag 25 augustus 2021

Woensdag de was, bloedprikken en Adm. Scholing

Vanmorgen ging de eerste wekker om 7:55 zodat ik ik mijn wasmachine kon vullen en daarna de schone was afhalen en opbergen.

Na wat rust moest ik rond 10:00 bij de Sint Teunislaan zijn voor bloedprikken, 2 buisjes gewoon en 1 klein buisje voor de vingerprik.

Ging allemaal goed, rond 12:10 vertrokken naar de Adm. Scholing.

Ik had daar te maken met Els, Tom, Corné en Tamara. Afwezig Carol.

Beetje muziek geluisterd, Mark Knopfler veel deze ronde.

Koffie en thee kunnen verzorgen, halve pot koffie deze keer.

Terug via de Ertveldweg, nooit eerder van deze kant gereden.

De Baken vaker geweest, deze even verkeerd gereden geen groot probleem

Ik voel me verder wel goed, geen grote problemen gehad

Statistieken;
11,2 Km afgelegd.
1:09:04 Opnametijd.
11,98 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,82 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1dqImETGrNnYANIHrw2_pnfnI_fAoZLFC&usp=sharing


Fietsroute van deze woensdag


Bloed afgifte post


Werkplek bloed afname


Watjes


Labelprinter merk Zebra


Klokkenlaan


Transformatorhuisje


Verderop bezig met weg inspectie


Water komt hier omhoog gepompt


Graaf van Solmsweg ongebruikelijke hoek


Allemaal nieuw


Meestal zitten hier mensen rond deze tijd


Sligro Ruwekampweg


Gras en groen 
hoveniers en schuttingen en zo


Hedikhuizerweg loopt dood


Auto Haarsteeg


Kartonnen beker


Makro vanaf de Hedikhuizerweg


Heineken kratten


Deze keer zonder schip


Trierbrug trap richting Brabant Hallen


Hier de weg oversteken nieuw voor mij




Radiators 


Hoogspanning verdeel station Orthen


Bocht rails


Cafetaria 't Kruispunt


Waarom op pilaren?


Hoogspanning


Het Spinnenwiel omgeving het Wielsum


De Baken, Apenboom


De Bokkelaren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.