zondag 22 augustus 2021

Zondag kerk en Cromvoirt

Vandaag hoefde ik niet vroeg op te staan, na ontbijt en berichten even tv gekeken en vertrokken naar de kerk. 

Kwam mooi op tijd aan diverse mensen kunnen spreken. 

Verliep verder goed, onze dominee Poortinga heeft na afloop in mijn boekje geschreven.

Samen met Wim en Agnes naar hun huis in Cromvoirt gereden met de auto. Gegeten en gedronken spelletjes gedaan.

Weer terug gebracht naar de kerk, mijn fiets stond er nog. Naar huis gefietst via het Vutterpad.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
5,33 Km afgelegd.
30:10 Opnametijd.
11,54 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,12 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Y3Jcqt_3igSFEkDZ3vFwuVMaU6cHbQa1&usp=sharing


Fietsrit huis - kerk deze zondag


Transformatorhuisje


L
ODSI twee maal  


Nog een windmolen?


Vutterpad


Kruiskampsingel links even rechts oneven nummers


Voor de dienst begon


Kinderhoekje


Blauwe kunst Ichtus symbolen


Spiegelbeeld 


Soort kruis spiegel 


Vijver Wim en Agnes Cromvoirt


Tuin


Tuin slang haspel


Bloem


Bloem


Daar zaten wij lekker buiten


Kruiwagen


Nieuwe waterton


Pas geverfd


Interieur


Lampen


Kunst


Piano


Hoekje


Bloem Chrysant?


Spel toren Jenga


Bloem


Maasoeverpad links omlaag


Koeien verderop


Tafel JOP Koeienhuisje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.