zondag 29 augustus 2021

Zondag kerkdienst en fietsrit Engelen en zo

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg met de wekker wakker te worden, planning was voor 9:15 op de fiets zitten richting kerk, en dat is gelukt. Ook stukje tv gezien, ontbijt en berichten.

In de kerk had dominee Ensing het ging o.a. over Psalm 27.

Hij heeft na de dienst in mijn boekje geschreven en ik heb daarna diverse mensen gesproken.

Richting Vlijmen gereden, het begon harder te regenen regenkleding aangedaan.
Rond het Engelenmeer gereden, langs Haverleij, Vutterpad(2), Engelen Schoolstraat, Henriëttewaard, Treurenburg, daar kwam ik Pieter tegen was lang geleden, even me gepraat, Maasboulevard. Sluisweg, over de Maaspoortweg, van Zwietenpark en terug.

Ik voel me verder goed, beetje moe is niet erg.

Vandaag hoef ik verder niet veel te doen.

Statistieken;
20,12 Km afgelegd.
1:45:01 Opnametijd.
12,88 Km/u gem snelheid bij beweging.
25,64 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=178fjj6T_JU5ZINez8V-q12Q4z-Ck3D4B&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Stukje Maaspoortweg bij snelweg A59


Voorheen paardenweide rechter 
windmolen nieuw draait nog niet


Trappen bij spoor en windmolen


Maasoeverpad bij A59


Graaf van Solmsweg, zig zag weg op zondag niet nodig


Vutterpad


Afrit A59 4 banen


Sligro diverse merken


Verbouw vordert 


Kerk ik zat redelijk achterin


Klok nog van vorig pand


Stukje orgel


Beam in internet hoek


Blauwe kunst 


Bar lang niet nodig gehad


Voor veel koffie ook lang niet nodig gehad


Schapen 1 zwarte


FF-ER-UIT bokje


Diverse dieren


Koeien ras weet ik even niet


Noot eerder op de foto denk ik


Water begroeid


Grote stuw brede bek


Grasland achter onkruid


Sluis Henriëttewaard hefbrug omhoog


Hier zag ik Pieter


Maasboulevard AÊRA


Einde Maasboulevard


Schapen dijk in de buurt van Oud Empel


Kind Centrum de Wijboom

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.