maandag 9 augustus 2021

Maandag fietsenwerkplaats Vught en terug

Vanmorgen redelijk goed opgestaan, rond 7:45 zat ik op de fiets.

De rit verliep verder aardig goed, kwam ook mooi op tijd aan. Ik heb weer gewerkt met Ad, en had verder te maken met andere Ad, Chiel, Rudy, Rien, Ali, Marcel, Petra, Wil, Patricia en anderen. 
Afwezig; Frans en Henri.

Terug via de Kettingweg gedeeltelijk onverharde weg rond het Voorburg terrein, nooit eerder geweest.

Verderop in de Taalstraat Sies gezien toevallig

Ik voel me verder goed, blij dat ik geweest ben.

Vandaag verder weinig plannen, boodschappen doen hoeft niet.

Statistieken;
23,17 Km afgelegd.
2:03:06 Opnametijd.
13,11 Km/u gem snelheid bij beweging.
25,95 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1RcYVnwiA7EbdFkXzTOQeo67SVet49iMA&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Aartshertogenlaan


Voorheen GGD pand nu grote renovatie


Omgeving Buitendijk


De Draak is er weer


Essent gebouw 


Paleisbrug


Stuwen


4 x 2 onder 1 kap 8 huizen


Nieuw asfalt brug verderop nog niet klaar
naar links ging weer goed.


Raadhuis Vught


Dierenweide / kantine gebouw


Bloem


Koffie, thee, bekers, roerhoutjes, rietjes, 
suiker, creamer, zoetjes, afvalbak, 
dienblad en koffiekan


Varkens onder andere


Pauwen en Nandoe's 


Kakkerlakken 


Rollators rolstoelen en fietsen


Gerbils / woestijnratjes


Spijkers, schroeven en kabelspanner 
de exacte naam weet ik niet


Bankschroef


Slijper, aggregaat, werkbank, 
stekkerdoos, haspel en zo


Ketelhuis oud ijzer


Boxtelseweg plas


Voorburg ingang laan van Voorburg
hier kom ik zelden


Stukje Kettingweg nooit eerder geweest


Kettingweg verderop links heet het anders


Laagstraat Vught 


Omgeving Zuiderplas


Strand en zo


Het Geerke zicht op rotonde Maaspoortweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.