donderdag 26 augustus 2021

Donderdag Bokhoven fietsrit

Vanmorgen laat opgestaan, douche, scheren, ontbijt, ik hoefde alleen maar te fietsen richting Bokhoven. De weg goed kunnen vinden, het was wel lang geleden voor mij.

Terug via Engelen, Rietveldenweg, onder Royal Welshbrug door, Verkade Fabriek, Brugplein, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Klokkenlaan en terug.

Bij Bokhoven koffie gedronken even pauze gehad.

Onderweg kwam Ronald me voorbij met zijn  scooter, hij noemde mijn naam.

En iemand van badminton van vroeger, was niet zo lang geleden.

Ik hoef geen boodschappen meer te doen, vanavond eten bij Esther.. 

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
21,89 Km afgelegd.
2:09:58 Opnametijd.
12,04 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,6 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1I4biHZFsdqrgRjIeCllzNwGQB5_RHir-&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Kunst ik noem het de naald


Sluisweg begin 's-Hertogenbosch


Nooit nodig


Daarachter de Maasdijk


Zomaar een huis


Bus oplaadpunten


Chauffeurscafé Treurenburg


Dijk



Henriëttewaard 


Rechtdoor loopt dood


Fundering maken


Haverleij 


Henriëttewaard en Maas komen hier samen


Begin Bokhoven


Stukje fietspad




Bokhoven kerk en begraafplaats


Het Veerhuis Bokhoven koffie gedronken


Nieuwbouw


Golfterrein bij sluis Henriëttewaard


Begin Engelen


Cafetaria open


Engelen huis


Graaf van Solmsweg hoogspanningsverdeelstation 
parkeerplek vrachtwagen


Herman Lieven duikspullen en zo parkeerplaats


Drukkerij 


Nu wel weer met schip aangemeerd


Omgeving Brabant hallen, verderop Royal Welshbrug


Kermis


Spoorbruggen 


Waterkant ziet er verlaten uit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.