dinsdag 24 augustus 2021

Dinsdag Adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen ging het aardig goed, douche, ontbijt, berichten, en op tijd op de fiets.

Bij de Adm. Scholing was het rustig, ik had te maken met Els, Bert en Remco. Afwezig Tim, Conny en Prisca.

Weer voor de thee en koffie kunnen zorgen. Onder andere gekeken naar een kerkdienst in de Sint Jan 11 augustus heilige Clara met de bisschop en zo.

Vertrokken naar de Helftheuvelpassage kwam daar Sippie tegen was leuk.

Mango sap gekocht bij de Big Bazar, buitenom terug naar de fiets gelopen.

Dadelijk nog koffie drinken bij De Stijl en daarna boodschappen doen.

Ik voel me verder wel  goed, blij dat ik geweest ben.

Statistieken;
12,45 Km afgelegd.
1:18:50 Opnametijd.
12,21 Km/u gem snelheid bij beweging.
26,27 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=11TPkpTOD5oMxtg8LBdon6ZiMajy-aVMW&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Noorderplas


Begin van Zwietenpark


Rommelig hoekje ik zag twee ezeltjes


Hoogspanningsverdeelstation Graaf van Solmsweg


Graaf van Solmsweg


Rechterkant nieuw


Rietveldenweg Sligro 


Hedikhuizerweg, voertuigen geparkeerd


Lamineerapparaat 


Koffie en thee verzorgd


Pauzetafel


Andere ruimte leeg


Kleine brandblusser


Regenboog paraplu 


Wollen figuren


Wensboom gang en werkplekken


Lunch en zo


Voor kinderen


Hema pennen


Kleine spulletjes


Deegrollers en zo


Kaarsen


Big Bazar chips


Buitenom teug


Rotonde achter station


Dezelfde plek, wat dat kunstwerk 
voor moet stellen weet ik niet


Emmaplein voorheen Brabants Dagblad


Waterkant bij steigers


Voetbrug richting Citadel


Brug verderop vanaf de Klokkenlaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.