vrijdag 20 augustus 2021

Vrijdag auto terug gebracht en OAD Vught

Vanmorgen ging de wekker om 7:10, douchen, berichten, ontbijt, tanken en ik wou rond 8:00 bij de Inqar auto verhuurbedrijf zijn, en dat is gelukt. 

Vergeten om de geo tracker app mobiel tijdig te starten. Ben niet langs onbekende wegen gereden maar wel andere richtingen.

Ik kwam iets later dan normaal aan bij OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) Kettingweg Vught.

Was geen probleem ik kon normaal werken. Ik had te maken met Corné, Willy, Mario, Harold (2), Mardi, Justin, Patrick, Ad, Ron en Sascha. Afwezig Ton en Maikel.

Weer schroefjes tellen en inpakken, 13 grotere en 4 kleinere bij elkaar 73 zakjes gevuld.

Ze waren ook bezig met blauwe stiften en plakstrookjes monteren. Rode plastic nietjes wel gezien, maar niemand mee aan het werk gezien.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik geweest ben en zonder grote problemen.

Statistieken;
16,68 Km afgelegd.
1:32:18 Opnametijd.
13,43 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,35 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1DkxkQUOFw7M_lOqcXOam14chkETzZwix&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag (gedeeltelijk)


Hervensebaan kunst


Bij Bloem stukken boom liggen er al lang, schors er af.


Horeca Bloem Dennenoord staat er 
verderop geloof ik, nu gesloten


De Aa


Grevelingen verzorgingstehuis


Zuid Willemsvaart omgeving Wederkomstkerk


Bossche broek


Segersgemaal


Weinig wind


Kasteel Maurick brug hier Maurickplein 
brug gaat links verder over de A2 snelweg


Groene dakpannen


Schroefjes tellen en inpakken
13 groetere 4 kleinere


Dozen bij rode plastic nietjes


Weegschaal met diverse functies 


Blauwe stiften moet plakstrookje aan vast worden gemaakt


Voldoende


Pauze koffie, mars en snickers


Handen  schoon maken 
bij sta tafeltje 


Koffiezetapparaat, 


Brandblusser, water tap punt en automaat buiten gebruik


WSD productie ruimte


Water tappunt had ik nog nooit gebruikt


Voorburg water omgeving receptie


Paardensteeg nieuwbouw er zit een hele 
grote kelder onder heb ik gebouwd zien worden


Halve brug kunst Sint Jan kathedraal in het midden


Water omgeving Zuiderplas


Strand Zuiderplas


Water bij Sint Jan parkeergarage 


Kunst Hekellaan kun je overheen lopen


Station oost trappen en ruggengraatbrug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.