donderdag 19 augustus 2021

Woensdag en donderdag autorit Groningen

Woensdag kon ik rond 8:00 de huurauto ophalen bij Inqar Speldenmakerstraat, dat is gelukt rond 10:00 mocht ik in Utrecht aankomen bij mijn ouders, en dat is ook gelukt.

Op tijd vertrokken naar Groningen daar gingen we op bezoek bij Tineke, een vriendin van  mijn moeder dus van lang geleden. Ze woonde er nog maar relatief kort.

Daarna gingen we naar Bedum, naar Oom Cor en tante Riet en zo. Cor is stervende, hard achteruit gegaan ik kreeg nog wel een hand. Diverse familie verder ontmoet en ook gegeten daar. Wel indrukkend vond ik het.

Toen vertrokken wij naar de overnachting, bed & breakfast "De oude nadorst" aan de rand van Groningen rondom weilanden. Toen we aankwamen was er niemand aanwezig, via een brief de sleutels gevonden. Mobielnummer van de brief was eerst niet te bereiken maar later wel gelukkig.

Ik ben op tijd gaan liggen ondanks het harde matras toch redelijk kunnen slapen.

Donderdag goed begonnen, ontbijt was prima verder om 9:00.

De rit ging naar Haren zuidelijk van Groningen, tante Anneke en oom Eize, zij is de zus van mijn moeder.

Was gezellig, tijdig vertrokken richting Utrecht onderweg even iets gedronken. 

Kort bij mij ouders geweest, en toen richting huis.

Ik kreeg wel berichten maar minder dan anders was mijn gevoel.

Ik voel me verder wel goed en blij; geen grote problemen gehad.

Statistieken rit Haren-'s-Hertogenbosch;
241 Km afgelegd.
4:20:28 Opnametijd.
86 Km/u gem snelheid bij beweging
111Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Wt8Q75kOkEAai-9TMWPj5KGPD0Hicc3V&usp=sharing


Dit is van de rit terug
heen via de Flevopolders gereden


Utrecht huis ouders


Bij Tineke


Idem


Idem


Uitzicht Tineke


Andere hoek


Omgeving terug lopend naar de parkeergarage


Bedum familie van der Kolk


Aparte kleur


Lieve poes


Vensterbank


Bloemen


Traplift pas recent gemaakt


Modeltreinen hobby van oom Cor


Behoorlijk groot


Alles op schaal 


Zeer grote verzameling treintjes


Bekend merk voor mij


Netjes nog ingepakt


ICE?


Mooie spreuk Maarten Luther


B&B Pipowagen waar ik sliep, wel afvoer geen kraanwater 


Tafel en zo


B&B huis waar mijn ouders sliepen


Gereedschap van de boer


Pallets insectenhotels zeker 8


Pipowagen, waar ik sliep


Anneke bloemen


Stenen en zo


Naam weet ik niet


Fiets uit Afrika denk ik


Bouw pakketten met zonnecellen wind en watermolen


Dak bij mijn ouders


Oud geld


Mandje en zo


Stenen of schelpen


Glas in lood vreemd in zo'n nieuw huis.


Uitzicht met groot raam gloeilamp vooraan


Dienbladen 


Thee en koffie apparaten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.