dinsdag 10 augustus 2021

Dinsdag adm. Scholing en Helftheuvelpassage

Vanmorgen ging het best goed, hoefde me niet echt te haasten deze ronde.

Kwam ook mooi op tijd aan bij de Adm. Scholing, koffie en thee verzorgd.

Storing met webmail van Kpnmail later ipv Google Chrome Internet Explorer, toen ging het wel goed.

Mailtje verstuurd eest via mobiel Gmail later via webmail.

Ik had deze keer te maken met Els, Tim, Conny, Prisca en Bert.
Eric, Hanny, José en Marieke niet gezien.

Ik voel me verder wel aardig goed. Dadelijk nog even naar De Stijl koffie drinken. Daarna boodschappen doen.

Statistieken;
12,87 Km afgelegd.
1:32:02 Opnametijd.
11,21 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,69 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1V9y-OT6-02D5MaY-DKr6zAEAHW8lhY_7&usp=sharing 


Fietsrit van deze dinsdag


Transformatorhuisje


Maasoeverpad; links omhoog rechts naar beneden
ik moet bijna altijd omhoog


Trap bij zig zag weg Graaf van Solmsweg


Balen gemaaid gras wachten op transport verder


Relatief nieuwe windmolen


Pand links afgebrand geweest, gesloopt en toen 
stond er heel lang een bungalowtent
nu al weer lang gewoon in gebruik


KEK 


Ruwekampweg, buitenzijde helemaal nieuw


Achterzijde ook geknipt


Brand geweest in het midden


De Gier dicht Frietheuvel wel open


Voor kinderen


Fietsbel


Handdoeken


Kaarsen


Kleinere doeken


Strijkplank


Aldi wat hier voor zat weet ik niet


Big Bazar tuinsproeiers


Zaad mais


Stapelstoelen


Keukenhanddoekhouder


Potgrond


Briketten voor BBQ


1 flesje fristi gekocht en gelijk opgedronken
onderweg weer naar de fiets buitenom


Nationale postcode loterij water tap punt


Populierenlaan vanaf de Oude Vlijmenseweg


1931 slagbomen


Stuk rots in het midden


Onder de Royal Welshbrug en spoorbanen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.