vrijdag 6 augustus 2021

Vrijdag OAD Vught, centrum en Lokerenpassage

Vanmorgen ging het redelijk goed, aankleden, ontbijt, berichten en op de fiets gestapt.

Onderweg tijd om foto's te maken, en ik kwam op tijd aan in Vught bij OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding). Deze keer weer schroefjes tellen 4 kleinere en 13 grotere hoeveel compleet bij elkaar weet ik niet, bij schatting 100.

Ik had te maken met Harold(2), Ton, Ron, Patrick, Mardi, Justin, Willy, Corné, Mario, John, Sascha en anderen. Maikel was er niet.

Andere karweitjes, pleisters inpakken, rubber ringetje op schroef monteren en plastic nietjes inpakken.

Ik heb een paar liedjes gezongen.

Terug via het Voorburg terrein, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Zuiderplas, Homeruspad, Pettelaarseweg, Parade, Kapelaan Koopmansplein, Rompertsebaan, Klokkenlaan, rechtdoor via Noorderplas, Maaspoortweg, Lokerenpassage markt, Harm en terug.

Bij de Pettelaarseweg kwam ik Sjors weer tegen. even mee gepraat en stroopwafels en water gehad.

Ik voel me verder wel aardig goed.

Statistieken;
24,47 Km afgelegd.
2:32:46 Opnametijd.
12,16 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1zVjpffm-KloFRaPw-ud-5cVPYh67ZuIM&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Fietstunnel met camera


Rompertsebaan


Voetgangerstunnel voorheen wit


Omgeving Buitendijk


Draak staat er weer


Richting Paleiskwartier en parkeergarage


Koningsweg


Paleisbrug


Verderop rotonde bij "De Witte"
fietspad naar beneden klaar 
vandaag voor het eerst gebrukt


Bankje Taalstraat


Karwei bij rotonde Vorburg


Glasbak recent rotonde wat ouder


Schroefjes tellen; 13 grotere en 
4 kleinere in zakje doen.


Overtoom bakken, op lege palet 


Doosjes gevouwen


Water tap punt


Spreek ruimte recent


Pleisters dozen


Kantoor Mardi en Harold


Plastic afval


Voorraad dozen en zo


Pauze Mars en stroopwafels gekocht
koffie gratis


Taalstraat Vught rechts Taterhof heb ik gebouwd zien worden


Stukje brug bij Paardensteeg 


Omgeving snelweg


Smakenrad nooit in geweest


Vanaf het Homeruspad Zuiderplas


Parade Sint Jan Kathedraal


Bomen verdwenen


Maaspoortweg bij Lokerenpassage 
het Stoepje met nieuwe kar en zo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.