woensdag 4 augustus 2021

Woensdag poetshulp, Adm. Scholing, de was en Lokerenpassage

Vanmorgen vroeg opgestaan, maar ik hoefde niet veel te doen, wat foto's van boeken gemaakt.

Rond 10:45 moest ik klaar zijn, dat lukte hoewel Jolanda er al een stuk vroeger was.

Ramen schoon gemaakt op de begane grond en beddengoed verschoont, gestofzuigd en gedweild en ik de was gestart. 

Ik moest weer op tijd op de fiets zitten richting Adm. Scholing. Daarna omweg via Parousia kerk, Onderwijsboulevard, station, Emmaplein Orthenseweg, Hambaken, Maaspoortweg en Lokerenpassage.
Harm gesproken en Coby ontmoet bij de fietsen. 

Thuis eerst de was opgehangen en dan nu de foto's en daarna Chinees loempia kopen.

Ik voel me verder wel goed gelukkig.

Statistieken;
15,76 Km afgelegd.
1:43:33 Opnametijd.
12,04 Km/u gem snelheid bij beweging.
26,71 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1b7OuAX6d_hgRwmt2Qb6l0mpYOWxcLHUn&usp=sharing



Fietsrit van deze woensdag


Bob Evers oud jongensboek


Ook veel gelezen


Andere lay-out

Om onverklaarbare redenen draait Blogger de volgorde weer om. 


Rotonde bij station


Koning Willem 1 College recent


Kerk


Daar in de buurt


APK keuring


Grasso verbouwing


GEA oud pand


Voorheen brand geweest


Royal Welshbrug


Richting Trierbrug


Weg naar de brug


Renault Zandzuigerstraat


Vanaf de Trierbrug


Nu weer met schip aangemeerd


Heineken terrein


Post.nl. silo's en groot sanitair gebouw recent


Kast Adm. Scholing


Kast Adm. Scholing


Thee doos


KEK Graaf van solmsweg / Rietveldenweg


Windmolen recent draait nog niet


Gemaaid kortgeleden soms komt hier water omhoog


Vanaf het Maasoeverpad, grote windmolen draait nog niet


Stop bord kruising Maasoeverpad bij snelweg


Voorheen Paardeweide


Noordeplas


Scooter bij ingang van Zwietenpark en kunstwerk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.