vrijdag 27 augustus 2021

Vrijdag OAD Vught en terug

Vanmorgen ging het wel lastig, maar ik zat uiteindelijk op tijd op de fiets. 

Bij de heen rit geen bijzonderheden, paar foto's gemaakt.

Aangekomen bij OAD deze keer begonnen met rode ringetjes op kunststof knietjes re zetten, 2 per knietje. Had ik lang geleden ook eens gedaan.

Hoeveel ik er gedaan heb weet ik niet, niet bijgehouden.

Ik had te maken met Corné, Willy, Mario, Harold(2), Patrick, Ad, Ron, Sascha, John en Tonny(nieuw).

Afwezig Mardi, Justin,  Ton en Maikel.

Ik voel me verder wel goed, blij dat ik geweest ben.

Statistieken;
22,59 Km afgelegd.
2:11:03 Opnametijd.
12,52 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,57 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=10tweqFTP1GplORne9YqJW0XixK6Gz_Rv&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Klokkenlaan voetpad overkant restant 
Noorderlicht bassischool alleen hoop gruis


Cementrum lang niet geweest


Rompertsebaan einde fietspad bij schuine gevels (achterzijde)


Orthenseweg 56 hier vroeger vaak 
binnen geweest, nu niet meer nodig


Omgeving Buitendijk


Kraakpand al jaren


Kemps bike totaal hier vanaf begin dit jaar


Plein hier veel bus verkeer


Essent gebouw Willemsplein


Stuwen daarachter Essent gebouw


Nieuw fietspad, rechts moet er ooit een brug verbinding komen


Taalstraat pilaren 


RaadhuisVught 


Karwei Vught


Rotonde bij hoofdingang zorgpark Voorburg


WSD / Blizo


Knietjes met verpakking ringetjes


Overtoom lage bak met knietjes


100 ringetjes in 1 verpakking


Water tap punt


Rode plastic nietjes inpakwerk


Kratten stickerwerk


4 paletwagens  


Pauze Mars en gevulde koek gekocht
koffie gratis


Belangrijk punt voor mij.
Boxtelseweg / Glorieuxlaan 


Bossche Broek 


Provinciehuis achter de bomen en brug over water



Restaurant heeft meerdere namen gehad.


Sint Jan Kathedraal Parade


Mgr. Diepenstraat / Amazones
verhuizing gaande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.