zaterdag 21 augustus 2021

Zaterdag eendenkooi

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 tijd genoeg om naar de eendenkooi te vertrekken met laarzen en werkkleding aan. Het is gelukkig droog gebleven.

Ik had te maken met Rut, Paul, Jacques, Ton, Teun, Thijs, Annemiek, Tim en Machteld. 
Afwezig John, Wim, Alfons, Herman, Silvie en Nelly.

Weer met de kruiwagen gelopen, laden en lossen, harken, gras en bramen verwijderd. 

In de pauze kregen we een lekker stuk appeltaart zelf gemaakt van Annemiek. Daarna ben ik weer vertrokken.

Terug wel de Geo Tracker App aan gezet.

Dadelijk rond 15:00 komt mijn zus Mieneke is het plan, dan gaan we een stuk fietsen, boodschappen doen, koken en eten. 

Ik voel me verder wel aardig goed, blij dat ik geweest ben.

Statistieken;
0,86 Km afgelegd.
34:51 Opnametijd.
3,87 Km/u gem snelheid bij beweging.
3,93 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1c7zIOx1BwpgmkdzDhZpzN7pG83QZh8Ud&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Kledingbak en glasafval


3 kanten


Naaktslak


Koeienhuisje


Wildrooster


Brug eendenkooi


Van binnenuit gezien


Stammen bij ingang


Werk van de bever


Voor de open haard


Laarzen poetsen


Vlakbij de ingang


Kroos op het water


Plas in het midden


Riet verzameling


Gereedschap in Fort kruiwagen kunststof bak


2 naast elkaar


Soort wand


Snoeien bij insectenhotel


Oude boom


Riek en kruiwagen bij boom


Weer netjes opgeknapt


Vingerhoedskruid 


Functie onbekend


Schaduw


Riek en kruiwagen en soort slijpsteen 


Kippengaas tegen de bevers


Weer bij de ingang


Van iets verder


Beetje water bij snelweg A59

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.