maandag 23 augustus 2021

Maandag fietsenwerkplaats Vught

Vanmorgen ging de wekker om 7:12 ik zat op tijd op de fiets. Daarvoor kleren aangedaan, tanden gepoetst en geschoren, ontbijt en berichten.

Het is droog gebleven gelukkig. Ik had schoenen met stalen neuzen en een werkbroek aan o.a.

Toen ik bij de deur van de kantine was zat die nog op slot; rondje gelopen en toen ging het wel goed.

Ik had vandaag te maken met Ad(2), Petra, Chiel, Frans, Marcel(2), Rudy, Wil, Rien, Henri en Kees.

Ali, Patricia en anderen afwezig.

12:34:56  bewust meegemaakt toen reed ik bij de Bruistensingel.

Ik voel me verder wel goed, grenzen aangeven lukt beter. Ik ben blij dat ik geweest ben.

Statistieken;
20,68 Km afgelegd.
1:53:26 Opnametijd.
12,36 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,8 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1fqkcaWkFa7LWlBcGr836g54dMVuEDEBd&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Aartshertogenlaan, wat dit geweest is weet ik niet


Schneider hier nooit binnen geweest


Schuine gevel Brugplein onderin Unique uitzendbureau


Porsche 911 
911 is ook toen die Twin Towers


Heetmanplein Essent gebouw


Paleisbrug


Stalen constructie looppad daaronder


Vistrap snel stromend water.


Verderop rotonde bij "De Witte"
dit stukje fietspad is relatief nieuw


Hier moet een brug komen


Ingang Parklaan zorgpark Voorburg met camera


Breed voetpad


De kas


Kantine ruimte hert met mondkapje
slangen en wandelende takken


Fietsenwerkplaats


Spaken


Handremmen


Ventieltjes en zo


Parklaan 21 terrein Voorburg.


Boxtelseweg of het verlengde er van


Maurickbrug Vught


Paardensteeg graffiti bij brug


Vanaf een brug Bossche broek


Vanaf een andere brug


Stukje tent Zuiderpark 


Burgemeester Lambooybrug pas geverfd was eerst wit


Voorheen ziekenhuis nu huizen gebouwd


Bruistensingel flitspaal en flats


Bowling Maaspoort kom ik vrijwel nooit


Stukje Twin Towers 
onderin mijn huisarts Emmers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.