maandag 16 augustus 2021

16 augustus Voorburg Vught fietsenwerkplaats en terug

Vanmorgen moest ik mijn werkkleding aandoen, ging aardig goed had het gisteren allemaal klaar gelegd.

Regenkans, maar er viel gelukkig maar weinig heen en terug.

Gewerkt met Ad, verder aanwezig; Ad R, Marcel R, Chiel, Rudy, Rien, Petra, Patricia, Frans en Henri.

Afwezig Ali, Marcel en Wil.

Omdat Marcel en Ad jarig waren geweest kregen we een lekkere appelflap.

Bezig geweest met een fiets slopen, heel veel dingen zaten erg vast.

Bij de Bruistensingel zag ik Gert aan de overkant staan met zijn brommer, hij zag mij niet. Ik zie hem vanavond bij het eten bij Carsten en Rianne.

De route terug verder was via Vught Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Hekellaan, Sluis 0, Graafseweg, van Grobbendoncklaan, station oost, Bruistensingel, Harendonkweg en het Geerke.

Ik voel me verder goed, blij dat ik geweest ben.

Vandaag hoef ik verder alleen maar te eten bij Carsten en Rianne 18:00 en verder geen boodschappen nodig.

Statistieken;
20,97 Km afgelegd.
1:59:25 Opnametijd.
11,86 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,1 Km/u hoogst snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1-pB2jovU2A3c2mS3fbOruOpGWRiMCHoc&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Sint Teunislaan deel scooters bij schuine gevel


Drie schuine gevels


Omgeving Buitendijk


World skate center
nooit binnen geweest


Buitendijk


Emmaplein


Draak terug en draken onderin geven weer water


Essent gebouw


Stuwen op afstand te bedienen


Links naar beneden klaar rechts moet 
er verderop nog een brug komen


Beton gestort hier moet de brug komen


Kom hier vaak langs 


Informatiebord


Bij de kas en insectenhotel


Watertoren 


Inpakspullen en mijn koffie


Varkenssnuiten vast op soort bord


Neon Tetra en andere vissen


Stereo achtergrondmuziek


Mol?


Acculaders


Nestkastjes en fietsen andere kant van de werkplaats


Lijmklemmen en verhuisdozen


Afgezaagd


Boxtelseweg rechts snelweg


Omgeving Maurickplein 


Rechts Taterhof heb ik gebouwd zien worden


Snelweg over het water


Segers gemaal

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.