zaterdag 14 augustus 2021

Zaterdag geen eendenkooi, wel stuk gefietst.

Vanmorgen was ik niet fit genoeg, niet naar de eendenkooi geweest.

Na veel rust toch vertrokken voor een fietstocht, sommige stukjes heel lang niet geweest..

Aan het einde van de rit kwam ik bij de Lokerenpassage uit. Bij de fietsenmaker verloopje Frans ventiel/Dunlop gekocht en later op mijn fiets gezet.

Bij de Jumbo kwam ik meerdere keren Ria tegen en ook Els toevallig want ze kwam er nooit.

Voel me nu wel goed.

Vandaag verder weinig plannen, orgelconcert Martin Mans vanavond online.

Statistieken;
12,38 Km afgelegd.
1:15:39 Opnametijd.
10,97 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,66 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1h6SG1XExjDEThE6irE6lJN1hrQQRYYzu&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


De Baken bushalte


Brede Bossche school de Hambaken
het Wielsum


Brievenbus


AAG aparte straatverlichting


Hambaken


Verdeelstation hoogspanning en zonnepanelen


Orthen treinovergang niet meer voor auto's


Commune? Orthen


Er kan nog een koe komen wildroosters grapje


Hek bij huis


Nu twee windmolens zichtbaar er draait er nog maar 1


Ook nieuw waarom ze nog stilstaan weet ik niet


Plas bij koeien


Aparte aanhangwagen


Schaapjes / bokjes


Leger genie 4 tonners en zo


Hier nooit verder geweest


Treurenburg fietspad loopt hier naar beneden


Oud transformatorhuis waarschijnlijk voor de treinen


Kroos op het water


Chauffeurscafé Treurenburg nu open


Koeien en brug naar Hedel over de Maas


Maasboulevard


Aqua stukje Maasboulevard


Oud Empel rechts Achterpad


Kapel bij begraafplaats


Brug omgeving Lokerenpassage 


Kleurrijk onderdoorgang deze keer niet nodig


Jumbo boodschappen


Jumbo koffieautomaat doet het weer prima

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.