zondag 17 januari 2021

Zondag kerkdienst online en rond het Engelenmeer gefietst

Vanmorgen eerst onder de douche gestaan, daarna aangekleed, ontbijt gehad en tv aan gezet, beetje kunnen zappen.

Daarna de pc aangezet en de kerkdienst online kunne volgen.  

Daarna de webcams in actie diverse gemeenteleden gezien. Janny, Minke, Kees, Jeanette en anderen, 

Daarna veel berichten verstuurd, en vertrokken richting Engelenmeer en omgeving

Maasoeverpad, Vutterpad(2), Engelenmeer, Engelen, Schoolstraat, Henriëttewaard, Treurenburg, Maasboulevard, Oud Empel, langs de A2 en terug.

Ik kwam Wim en Gerdie tegen, hem ken ik van badminton haar nooit eerder ontmoet.

Ik voel me verder goed, dadelijk even rust inlassen is het plan.

Statistieken;
21,95 Km afgelegd.
2:18:57 Opnametijd.
10,97 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1fKmsld_21WhQSci7oi2QqljPA3-Q-l-z&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


JOP met koeien 11:57 eerste foto


Onder de windmolen


Rechts voorheen paardenweide


Uitzicht vanaf het Maasoeverpad


Sligro gesloten


KEK overkant


Kruiskampsingel Meanderflat 5 segmenten


Omgeving Bossche Hoeve richting 
Vlijmen brug over de A59


Aggregaat verdwenen bij de GSM Mast


<>


Omgeving Engelenmeer


Stuw op afstand te bedienen


Stukje Haverlij 


Relatief nieuw


Ander stukje


Vutterpad


JOP (Jeugd Opvang Plek) simpele uitvoering
afvalbak gesloopt


Stukje Engelen


Plas daar moet ik omheen


Hindernisbaan


Engelen Schoolstraat plas


Henriëttewaard, Graaf van Solmsweg 


Strakke lijnen


Hoogwerker omgeving sluis


Spuisluis Crevecoeur deze keer naar links als uitzondering


Plas omgeving sluis


Maasboulevard, Aqua flat


Maas uiterwaarden


A2 net te zien
hier hoorde ik een draaiorgel


Kapel begraafplaats Oud Empel
tegen over horeca Lachende Vis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.