woensdag 27 januari 2021

Woensdag de was en Adm. Scholing

Vanmorgen ging de wekker om 7:55 zodat ik eerst de was kon starten. Daarna rust, ontbijt, douchen, vertrek naar de Adm. Scholing. Ik had moeite met de timing van alles, en toch is het weer gelukt.

Ik had bij de Adm. Scholing te maken met Corné, Carol, Tamara, Richard en Els.

De weg terug ging via de zandzuigerstraat, Ketsheuvel, Fort Orthen, Schanswetering, Rompertsebaan, Klokkenlaan, van Zwietenpark, Lokerenpassage.

Daar Harm en nog iemand gesproken en bij de Jumbo te maken met Mary.

Ik voel me nu wel goed, makkelijk eten; alleen quiche opwarmen.

Vanavond weinig plannen en morgenochtend weer ontmoetingsgroep.

Statistieken;
13,13 km afgelegd
1:47:36 Opnametijd.
10,32 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=10cJGcacLniEfP6kfkqdZ0iXpibR9GgBk&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Bierdoppen verzameling alemaal anders


T shirts weer genoeg


Plas bij de plas


A59 / Maasoeverpad graffiti tag


Rechts 37 links 38 hoop grond ligt er nog
verderop zonnepanelen en GSM mast


Water komt hier niet opgepompt 
waarom weet ik niet  


Graaf van Solmsweg 99 boerderij 
en caravan / camper stalling


Waarom de klus nog steeds niet afmaken?


Wensboom AS


Tosti ijzer AS


Compliment


Bij whiteboard AS


Stukje Heineken terrein


Nu geen binnenvaartschip


Verderop Royal Welsh brug


Omgeving Weener XL


Iets verder


Stukje Weener XL


Richting begraafplaats
belangrijk punt voor mij 


Stukje kerk begraafplaats


Fort Orthen


Bij het fort


Schapen en bokjes


Bij plas bij fort Orthen


Boot met ketting met slot er op


Stukje Klokkenlaan


Vrijstaand bij fietstunnel


Stukje van Zwietenpark


Boodschappen


Bij Harm Shoe Care en sleutelservice

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.