woensdag 13 januari 2021

Woensdag Adm. Scholing

Ik was de hele ochtend alleen, de was kunnen doen en zo. De timing vond ik lastig. En ik was ook erg moe. Toch op tijd vertrokken naar de Adm. Scholing, daar ontmoette ik Eric en Els en later Carol, Remco, Corné en Richard. 

Daarna een relatief korte route naar de Lokerenpassage gereden. daar bij Harm even gepraat, daarna bij cafetaria Maaspoort 1 patat speciaal en 1 kroket besteld en thuis opgegeten.

Ik voelde me vandaag niet zo goed, toch blij dat ik gewoon naar AS kon gaan en zo.

De avond ziet er rustig uit, weinig plannen.

Statistieken;
13,36 Km afgelegd
1:39:24 Opnametijd.
11,39 gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1D4sBCMpO9AdQu9QAyue3xqH2d3sJvMg9&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Vanmorgen


Omgeving oude paardenweide


Netjes gemaaid


Rommelig terrein, ik zag geen dieren


Maasoeverpad 


Plas bij gemaal Graaf van Solmsweg


GSM mast en gemaal


Blijkbaar niet slopen maar verbouwen


Hedikhuizerweg


Werkplek, deltavliegen heb ik ooit gedaan


Lamp, gordijn, verticale lamellen 


Raam open gezet


Kunst


Kasten staan meestal open


Omgeving Heineken


Post sorteercentrum, silo's en distributie centrum nieuw


Heineken terrein


Binnenvaartschip laden of lossen


Ophaalbrug


Vanaf de Trierbrug zicht op de Royal Welshbrug


Op de brug


Tankstation


Spoor; is dit een lus?


Terug kijkend


Hotel


Zicht op hotel / station Oost


Daar kwam ik vandaan


Snoeiwerkzaamheden; nu even niet


Bruistensingel


Op andere plek ook bezig met de walkant

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.