maandag 11 januari 2021

Maandag dierenweide Vught

Vanmorgen redelijk goed op kunne staan, en op tijd vertrokken naar Vught zorgpark Voorburg dierenweide. Ik heb daar veel met de kruiwagen gereden, en veel mensen ontmoet. 

Omdat iemand niet wilde dat haar voornaam genoemd wordt hier hou ik het bij aantallen; 10 mensen ontmoet en 3 die op mijn lijstje stonden niet gezien. Wel een aantal passanten waar ik de naam niet van weet.

De weg terug ging goed, alleen was ik even vergeten mijn geo app op mijn mobiel gelijk weer aan te zetten.

Omgeving van Veldekade geweest, stukje onbekend gebied.

Dadelijk even douchen en rust totdat mijn nieuwe casemanager komt om 15:00 is het plan.

Het gaat verder goed met mij.

Statistieken;
17,74 Km afgelegd (in werkelijkheid meer)
1:42:25 Opnametijd
11,4 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1BidN9h5SGlcOaAgAQU8cJYfAAXoKadvu&usp=sharing


Fietsrit van deze mandag


Essent gebouw Heetmanplein


Brug naar kasteel Maurick over de A2


Dierenweide kantine


Idem


Leguaan


Vensterbank


Oud ijzer ketelhuis


Rollators en fietsen


Schoonmaakkarren


Beelden uit kerststal weer terug


Tijdelijke plek kruiwagen


RVS wastafel hier vulde ik emmers 
met gedeeltelijk warm water


Weverij gebouw verderop  en links watertoren 
en Grab & Go; hier parkeer ik altijd mijn fiets


Nandoe


Rood als kleur valt op


Detail kantine


Voerbakken


Lama verderop


Kas


Ook kas


Graffiti mocht weer een keer


Omgeving Zuiderplas


Omgeving van Veldekade


Scooters hebben niets met Domino's te maken


Stukje flat van Grobbendoncklaan


Bij rotonde Ploosche hof en zo


Dezelfde rotonde


Mozaïek bankje 


Achterzijde


Bij hoogspanningsmast

1 opmerking:

  1. Ik kan hier reageren dus.
    Ik zit nu bij Adm. Scholing.
    Wie zal dit lezen?
    Tot later.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.