vrijdag 22 januari 2021

Vrijdag OAD Vught en terug

Vanmorgen ging op tijd de wekker, en het is gelukt om op tijd op de fiets te zitten.

De rit heen ging goed, min of meer normaal. Bij OAD (Ontwikkelings gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) Moest ik plastic nietjes inpakken, en toen dat klaar was nog een beetje vlaggetjes van pennen gedaan.

Ik had te maken met Mardi, Harold(2), Ron, Ton, John, Corné, Maikel, Willy, Rogier en Janine.

Daarna moeilijke route terug, gedeeltelijk overlappend met eerdere ritten.

De weg terug ging via Voorburg terrein, zag ik Michel; jaren niet gezien, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg,  Bossche Broek, omgeving Provinciehuis, Homeruspad, Pettelaasrseweg, Zuiderparkweg, Vondelstraat, Burgemeester Lambooybrug, van Grobbendoncklaan, Station Oost, Bruistensingel, Harendonkweg, Maaspoortweg, Lokerenpassage bij Harm geweest, en terug.

Ik voel me nu wel weer aardig goed, maar eenvoudig is het zeker niet.

Statistieken;
25,04 Km afgelegd.
2:29:15 Opnametijd.
12,45 Km/u gem Snelheid bij beweging.
23Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze vrijdag


Wenteltrap bij Heetmanplein


Brabant Service Station, daar kun je vergaderen
vroeger op andere plek tankstation


Crucifix met bloemen


Park Glorieux; zusterflat vroeger?


Etiketten voor doosjes nietjes
18 x 2 x 3 = 108 (36 per laag en 3 lagen)
108 x 70 nietjes is 7560


Samen met Ton deze stapels weg gewerkt


Mijn stoel


Stukje beugels


Om plastic zakken dicht te verwarmen voor een las


Detail


Lapjes hoef ik bijna nooit te doen


Vlaggetjes uitpakken deed Rogier


In de wandelgangen kunst


Foto van foto voorheen Blizo (Blindenzorg)
Nu WSD 


Pauze 


Uitgepakt


Dozen vouwen en stapelen


Statafel bij ingang


Pennen met vlaggetjes kunnen ze 
in boekjes geplakt worden


Linker urinoir gesloten


Ingang Boxtelsweg daar kwam ik uit.


Zuiderplas


Verderop Provinciehuis


Horeca, hier heel lang niet meer geweest


Provinciehuis vanaf het Homeruspad


Kunst vliegtuigen


Hoge Herven vroeger vaak geweest toen was het nog KPN


Bakkerij 't Stoepje op de markt


Al een tijdje niets gekocht hier


Shoe Care; Harm gesproken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.