maandag 18 januari 2021

Maandag dierenweide Voorburg Vught

Vanmorgen ging redelijk goed, ik zat op tijd op de fiets.

Heenweg standaard route, ik kwam mooi op tijd aan bij de dierenweide Voorburg Vught. 
Met de kruiwagens gelopen, bladhark gebruikt, en veel ontmoetingen. 

Ik had een briefje bij me voor de namen, maar omdat een aantal mensen hier niet bij de voornaam genoemd willen worden komen hou ik het er bij dat ik 10 mensen gevinkt heb. 

Ik had veel berichten op mijn mobiel.

Ik voel me verder wel redelijk goed.

Dadelijk boodschappen doen, en daarna rust.

Statistieken;
21,22 Km afgelegd.
2:06:36 Opnametijd.
11,86 Km/u gem snelheid bij beweging
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1k7Cq_QsBiZjLp7DXWXZa9724588tHft8&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Omgeving station


Taalstraat viaduct


Maurickplein Peperstraat


Voorburg bij ingang Boxtelseweg


Kas en kantine gebouw


Kippen


Onder de watertoren


Breed voetpad


Binnen kantine


Koffie er bij


Vensterbank


Brood gehaald met kruiwagen met 2 wielen


Ganzen in hok


Bokjes en lama


Schoonmaakkar


Figuren uit de kerststal


Mesthoop


Stukje route met de kruiwagen


Waterbak


Omgeving watertoren


Water dieren leven hier


Raadhuis Vught uit de steigers zonder fontein


Stukje Bossche Broek


Belangrijk punt hoezo?


Stukje skyline 's-Hertogenbosch


Omgeving burgemeester Lambooybrug


Esso van Grobbendoncklaan 


Omgeving Bruistensingel


A59 bij Harendonkweg


Idem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.