woensdag 20 januari 2021

Woensdag poetshulp en Adm. Scholing

Vanmorgen ging het even mis, op een rare manier zat ik een uur verkeerd te redeneren. Uiteindelijk was ik klaar om 8:55 compleet schoon gedoucht. Vanmorgen was Srea poetshulp er weer. 
De was op tijd kunnen starten, en schone was in kunnen ruimen en natte was op kunne hangen.

Bij de Adm. Scholing had ik te maken met Carol. Corné, Michel, Richard, Eric, Els en Ton.

Na een korte rust vertrokken naar de Hedikhuizerweg, en daarvandaan vertrokken naar de Helftheuvelpassage, doe ik niet vaak op een woensdag. maar ja soort inhalen van gisteren.

Daarna een route gekozen richting Lokerenpassage, daar gesproken met Harm, en daarna richting huis.

Morgenochtend geen Cementrum, vanwege Corona. Hopelijk wel een fietsrit al weet ik nog niet hoe en wat.

Ik voel me wel raar, alsof er iets groots staat te gebeuren. Maar ja heb ik wel vaker gehad.

Statistieken;
14,03 Km afgelegd.
1:30:09 Opnametijd.
12,34 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van vandaag


Ontbijt


Tshirt


Werkbroek van Cranebroek en overhemd


Voorheen paardenweide


Omron plas


Stuwtjes Maasoeverpad langs de A59


Hier zat lang geleden een trap


Rommelig terrein deze keer geen levende wezens gezien


Graaf van Solmsweg 


Postvakjes AS


Bij whiteboard


Tijden


Spreekkamer


Kasten


Pauzetafel


PC, plakband, oortjes, nietmachine, 
stift, papierblokje, lectuur en beeldscherm.


Plakband onder Reinier dingen 
(wat die dingen zijn weet ik dus niet)


Roerstokjes, thee tipjes
zes witte en drie zwarte


Groenteboer Helftheuvelpassage


Appels en eieren


Reform Gentiaan A waterflesjes


Gentiaan B


Gentiaan C wierrook 


Kooikersweg verderop voetbalveldje


Populierenlaan en klimtoren


Havenstraat kringloop Vincentius en eethuis het Anker gesloten


Total Hambaken met boedelbakken


Soort leenfietsen bij bushalte Maaspoortweg


Harm sleutelhangers


Fietsbrug vlakbij huis, toch maar zelden op de foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.