donderdag 14 januari 2021

Donderdag ontmoetingsgroep bij De Stijl

Vanmorgen hoefde ik heel vroeg op te staan, moest wel weer douchen, is gelukt om op tijd aan te komen bij De Stijl ontmoetingsgroep.

Ik zag daar José kort en in de groep zaten Sien(nieuw), Indira, Janneke en Joke.

Daarna gereden via Geldersedam, Graafseweg, Oostwal, Hekellaan, Zuidwal, Parklaan, Koningsweg, Stationstunnel, Copernicuslaan, Oude Vlijmenseweg, Veemarktweg, Orthen, Maaspoortweg en het Geerke.

Ik voel me gespannen maar toch wel goed.

Dadelijk nog boodschappen doen en verder vandaag weinig plannen. 

Statistieken;
15,09 Km afgelegd.
1:13:30 Opnametijd.
12,31 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,88 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1h_x_p46bagX05ZxBVMI1gTNIuGgRxJkB&usp=sharing


Fietsrit van vandaag


Föhn ivm natte haren


Cementrum volgende week is het plan


Amazones


Speelplek


Omgeving Mgr. Diepenstraat


Ingang De Stijl


Natte groep


Hier zat ik


Geld voor koffie en thee


Catering


Gele stok van 1,5 meter


Amazones met kunst


Omgeving Hinthamereinde


Parkeergarage Sint Jan


Bethaniëstraat 


Tuin tussen parkeergarage en Parade


Rijkswaterstaat kunst


Naam weet ik niet


Hoekje omgeving Zuidwal


Zonnewijzer omgeving Heetmanplein


Koningsweg bezig met reclame


Koningsweg rotonde bussen en zo


Stationstunnel


Oude Vlijmenseweg iets met vloeistoffen?


Zuil met zonnepanelen


1931


Stukje Royal Welsh brug


Voertuigen grondverzet en zo


Van Zwietenpark


Witte BMW staat hier al lang

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.