dinsdag 19 januari 2021

Dinsdag korte route

Vanmorgen afgebeld, want ik was heel erg moe. Ook het koffiedrinken in De Stijl overgeslagen. Weinig gedaan en pas laat vertrokken om boodschappen te doen en zo. 

Bij Harm Shoe Care geweest, en bij Mary afgerekend bij de Jumbo.

Plastic afval weg gedaan, en vertrokken via Lokeren, daar kwam ik Wim R. tegen was leuk. 

Via oud Empel gegaan en via Sluisweg terug.

Het loopt allemaal even anders.

Ik voel me nu wel weer aardig goed, dadelijk makkelijk eten.

Statistieken;
5,52 Km afgelegd.
1:15:53 Opnametijd.
8,69 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,45 Km afgelegd.



Fiets en wandelrit van vandaag


Boodschappen


Chips


Bier


Wijn


Maison van Engelen


Apart wijnrek


Petsplace A


Petsplace B


Petsplcae C


Petsplace D voor aquarium 


Petsplace E Vissen


Petsplace F


Petsplace G


Van Haren fietswinkel 
oudste pand van het winkelcentrum


Omgeving Maaspoortweg


Ff frietje cafetaria


Kunst de Naald Lokeren 


Speelgebied


Bij voetbalvelden


Zicht op geluidsschermA2
ik zag hier een roofvogel


<>


Links A2 Snelweg


Links naar beneden, rechts langs de Maasdijk


De huizen op de achtergrond heb ik zien bouwen


Speelgoed in beton


<>


Maaspoortweg van boven


Brug in beeld


Ze hebben uitzicht op de Noorderplas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.