woensdag 6 januari 2021

Woensdag Srea en Adm. Scholing

Vanmorgen op tijd op kunnen staan, want Srea poetshulp van Tzorg zou komen, is gelukt. Zij heeft het bed verschoont o.a. en ik de complete was kunnen doen. Ook het ophangen ging deze keer aardig goed, dat vind ik altijd lastig.

Daarna korte rust en vertrokken richting Hedikhuizerweg Adm. Scholing. Tim wist niet precies waar de koffie en thee spullen staan, daarom had ik geholpen.

Deze keer weinig Word boek open gehad, meer bezig met emails en zo.

Ik had te maken met; Carol, Remco, Herbert, Corné, Richard, Michel, Eric, Tim, Els en Tamara.
Koen was er niet.

Deze keer voor een kortere route terug gekozen.

Ik voel me verder wel goed, ook in de benen; redelijk hoge gemiddelde snelheid.

Statistieken;
10,67 Km afgelegd.
1:06:55 Opnametijd.
12,74 Km/u gem snelheid bij beweging.
22 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1-Pmrjjvk5zNJB_c1VuId_rP9nuzumB6L&usp=sharing


Fietsritten van deze woensdag
Beetje laat aan gezet en met pauzes



Plas bij de Noorderplas


Fietspad


Reclame voor reclame


Ingang van Zwietenpark


Bochtje


Windmolen met schaduw


Rechts voorheen paardenweide


Zig zag weg trap, boerderij en 
Graaf van Solmsweg


Waarom gestopt met bestrating?


Hoogspanning verdeel station


Ruimte voor water


Bij gemaal en zo


Plas bij Graaf van Solmsweg


Linker paal iets met fundering


Ruwekampweg / Rietveldenstraat
Kantoorpand


Hedikhuizerweg hier geo app op pauze, bril en muts af 


Hoekje AS


Printer copier


foto van foto


Zetel bij foto


Spreekkamer


Mijn werkplek


Stukje schrift van vandaag


Lettertang, diverse kantoorspullen


Gereedschap


Citroën dealer


Omgeving Rietveldenweg


Binnenvaartschip aan het laden of lossen


Trierbrug


Verlicht reclamebord

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.