vrijdag 1 januari 2021

Rond de Oosterplas gefietst begin van dit jaar

Ik hoefde niet vroeg op staan, wel veel berichten en filmpjes verstuurd.

Na het ontbijt vertrokken per fiets; ik had een route bedacht via de Oosterplas, daar was ik heel lang niet geweest.

Allemaal goed verlopen, gereden via de Rijnstraat, IJselsingel, Hinthamereinde, Zuid Willemsvaart, Verkadefabriek, Zandzuigerstraat, Rietveldenweg,  Graaf van Solmsweg, omweg bij dijk, Maaspoortweg en terug.

Onderweg kort gebeld door John. 

Ik werd uitgenodigd bij familie Voogt, ga ik dadelijk oliebollen eten.

Daarna eten, naar de kat van Esther en ouders bellen.

Ik voel me nu wel aardig goed.

Statistieken;
19,81 Km afgelegd.
2:04:10 Opnametijd.
10,66 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1lnDtlSi3q5R5ENWFY9xdpBDsjcF7Pydp&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag nieuwjaardag


Bij Harendonkweg, gebouw nog niet zo oud 


Bruistensingel brug


Bruistensingel, Total onbemand tankstation


Station Oost verderop brug


Prins Hendrikpark /  IJzeren Vrouw bij Bloem horeca 
lang niet geweest, ze waren open, leuke ontmoeting
fijn om elkaar even weer te zien.


Voetpaden


Oosterplas


Ander stukje


Hockey club bij Oosterplas


Strandje


Skate banen


Woningen Rijnstraat


Flats Rijnstraat


Brug omgeving Hinthamereinde 


Gesloten


Hinthamereinde


Zuid Willemsvaart


Idem


Verzorgingstehuis 


Gesloten


Brug verderop gebruik ik heel vaak
rechts Citadel 


Draaibrug deze twee boten liggen er nog niet lang


Zicht op schuine gevel; onderin Unique uitzendbureau


Treinbrug daarachter Royal Welshbrug


Schip aangemeerd


Zwarte gebouw staat er nog maar net


Post.nl 


Nieuwe parkeerplek vrachtwagens
heel lang aan de linkerkant van de weg


Ven of plas?


Maasportweg tegenover winkelcentrum 
soort trap en arena kun je zitten
nooit in gebruik gezien.

1 opmerking:

  1. Vanaf deze plek wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen!
    Dat het maar een mooi jaar mag worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.