dinsdag 12 januari 2021

Dinsdag Adm. Scholing, Helfheuvelpassage en Oude Vlijmenseweg

Vanmorgen ging het aardig goed, ben blij dat ik toch ben vertrokken.

Bij de Adm. Scholing ging het redelijk normaal, deze keer koptelefoon niet nodig gehad.

Ik had o.a. te maken met Els, Mandy, Bert, Tim, Dorrie en Taner. 
Prisca was ziek.

Via de Helftheuvelpassage gegaan, de meeste winkels waren gesloten.

Daarna via de Oude Vlijmenseweg, Veemarktweg, Orthenseweg, Maaspoortweg, Het Geerke en terug.

Dadelijk hoop ik nog naar De Stijl te gaan, boodschappen en eten bij familie Jansen.

Ik voel me een beetje raar, maar niet echt zorgelijk.

Statistieken;
14,52 Km afgelegd.
1:42:47 Opnametijd.
10,44 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,07 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1e5RdPXzCNdNes4wPyyq6mN2rrEKE-EVI&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Op tijd opgestart


Bureaublad


Doekjes


Theedoos


Zetel op de gang


Plank waar je bv boeken mee mag nemen


Keukentje koffie en theewater en zo


Werkplek schriftje op boek


De Wester


Hans Anders wel open


Buren ook open


Vers Inn chocolade


Nog meer


Andere kant walnoten 


Kippies


Gesloten


Terras al lang gesloten
Jumbo daarachter wel open


Rustig


Stukje Zee & Zo


Oude Vlijmenseweg 


Populieren laan


Eiland


Omgeving Veemarktweg


Rondingen


Treinbruggen kruisen elkaar verderop


Verkadefabriek gebouwtje


Vroeger was dit allemaal wit


Hoogteverschil zichtbaar?


Plassen bij Noorderplas


Fietspad Maaspoortweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.