dinsdag 26 januari 2021

Dinsdag Adm. Scholing

Gisteravond mijn pakketje ontvangen met broek en vest van de Wehkamp, en het paste.

Vanmorgen ging het redelijk goed, ik zat op tijd op de fiets.

Gewoon naar Adm Scholing geweest, ik had te maken met Els, Mandy, Bert, Tim, Dorrie, Remco en Eric. 
Taner en Prisca waren er niet.

Weer voor de koffie en thee kunnen zorgen, ik moest de koffie, suiker en koffiemelk bijvullen.

De terugrit via de Helfheuvelpassage, Kooikersweg, Oude Vlijmenseweg, Verkadefabriek, Orthenseweg, het Wielsum, de Baken, Bokkelaren en via fietstunneltje terug.

Dadelijk nog naar De Stijl is de planning.

Ik voel me verder wel aardig goed.

Statistieken,
12,41 Km Afgelegd.
1:21:51 Opnametijd.
10,46 Km/u gem snelheid bij beweging.
25 km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1GlcvhvIjZyvoiCKIONAN5hhZST0jqPDH&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Van Zwietenpark weg parallel aan de snelweg A59


Bij afrit snelweg


Richting brug loopt iets omhoog


Onder de snelweg, ruimte voor water


Gemaal Graaf van Solmsweg


Hoogspanning verdeel station en zo


Stalen balk op betonnen muurtje ligt er al jaren


Adm. Scholing zetel bij foto


Printer copier 


Kantoor spulletjes


Kastenwand


Wensboom


Crea spullen


Helftheuvelpassage 


Pearl, Eye Wish en Spec Savers


Vers Inn noten mix


So Low ook gesloten


Omgeving Kippies


Idem


Verlaten plein


Ook dicht


Kooikersweg 2 diverse bedrijven


Populierenlaan


Oude Vlijmensewweg


Voorheen van der Heyden motorzaak 


Stuk rots einde Oude Vlijmenseweg


Sporen kruisen elkaar verderop


Total tankstation met boedelbakken


De Baken apenboom?


Weener XL snoeit bij Bokkelaren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.