vrijdag 29 januari 2021

Vrijdag OAD, Voorburg Vught en terug

Vanmorgen ging de wekker vroeg ivm douchen. Na het douche mobiel online gezet, ontbijt gehad regenkleding aan en vertrokken.

Was iets later dan gepland bij OAD, maar niet veel. Deze keer 11 parkerschroefjes met rubber ringetje in een zakje doen. Ik had er 19 gedaan en daarna in overleg met Rogier gaan sealen net voor de pauze de zakjes klaar gekregen. Na de pauze nog meer zakjes gedaan maar niet precies geteld.

Ik had verder te maken met; Mardi, Harold(2), Ron, Ton, John, Corné, Willy, Rogier, Willem en Patrick.
Maikel en Janine waren er niet bij.

Ik heb een paar liedjes gezongen, en vragen gesteld aan Rogier, Ton, Willy, John, Harold en Mardi.

Terug via het Zorgpark Voorburg terrein, Boxtelseweg, Taalstraat, Paardensteeg, Zuiderplas, Pettelaarseweg, Zuiderparkweg, Vondelstraat, Lambooybrug, van Grobbendocklaan, Bruistensingel, Harendonkweg, het Geerke, thuis, Lokerenpassage, Jumbo en Harm en terug.

Bij de Pettelaarse weg kwam ik Sjors tegen zelfs met mondkapje had ik hem herkend was jaren geleden, hij was chauffeur van De Stijl naar het zwembad en terug donderdagochtend en ik ken hem goed. Ik vond het een leuke ontmoeting. Hij is richting 80 dus nog een ontmoeting zit er wellicht niet meer in.

Ik voel me nu verder wel goed, alleen een beetje moe.

Statistieken;
25,71 Km afgelegd.
2:58:26 Opnametijd.
12,6 Km/u gem snelheid bij beweging.
26 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1HlKv4NPwCDvAbHJeEttWklZtpUw6Yj-8&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Omgeving Paleisbrug


Omgeving Heetmanplein


Pleisterplaats Vught Kettingweg bij Zorgpark Voorburg;  
regenkleding opbergen, mondkapje zoeken, 
water drinken, handschoenen opbergen


Mijn plekje bij boom bij WSD / OAD


Ingang


11 schroefjes met ringetjes 


Voorraad zat


Palletwagens


Doosjes voor kunststof nietjes gevouwen


Stukje tafel


Grote Overtoom kratten


Pauze; Balisto, Framboosvla, lepeltje en koffie
redelijk ongebruikelijk voor mij


Blusmiddelen 


Bij koud watertap in de hoek


Boxtelseweg auto's mogen hier niet afslaan


Ik kom hier vaak


Raadhuis Vught zonder fontein steigers wel weg


Hetzelfde punt rechts geluidswal A2


Paardensteeg gebruik ik heel vaak


Taalstraat


Pontje uit de vaart binnenkort


Stukje weg bij Zuiderplas


Richting Provinciehuis 


Kunst zijstraat Pettelaarseweg


Kunst; hoort de boom en nu wel of niet bij?


Bruistensingel kant netjes gesnoeid


Rotonde Harendonkweg


Boodschappen


Harm Shoe Care, diverse kleuren crème 


Hoekje bij veters

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.