zondag 10 januari 2021

Zondag Engelenmeer, Engelen en Oud Empel

Vanmorgen na ontbijt eerst stukje tv gezien waaronder hour of power. Daarna de kerkdienst op afstand kunnen volgen, en daarna hebben de webcams gewerkt. Aantal gemeenteleden mensen 'ontmoet'.

Daarna vertrokken voor een fietsrit; van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad 1x (!), Rietveldenweg, Kruiskampsingel, Steenbeemden, Bellaard, Leunweg, Kraanvogellaan, Schoolstraat, Henriëttewaard, Spuisluis Crevecoeur,  Treurenburg, Maasboulevard, Oud Empel en terug.

Ik voel me verder aardig goed, alleen een beetje moe en zo.

Straks koken en eten en naar de kat van Esther, en daarna met mijn ouders bellen is het plan.

Statistieken;
20,61 Km afgelegd.
2:06:06 Opnametijd.
11,33 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1FbCvwWjuif4JtlR4MJG-SqfFPPqja3fB&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Plas bij Noorderplas


Bij Afrit A59


Daar kwam ik vandaan


Stukje Omron plas


Vroeger paardenweide


Roofvogel Dammenlaan


Stukje Meanderflat


Bossche Hoeve gaas over vijver gemaakt


Eieren


Beetje opgeruimd


Kruispunt fietsers en wandelaars


GSM mast met aggregaat, waarom snap ik niet


Detail slagboom


Stukje Engelenmeer


Begin Engelen


<>


<>


Plus supermarkt


Lage Leun


Omgeving Schoolstraat


Graaf van Solmsweg / Henriëttewaard


Strakke lijnen


Even hier heen gewandeld


Leger voertuigen


Treurenburg, verderop rotonde


Omgeving Maasboulevard


Begin Oud Empel


Langs de A2 snelweg


Sloot


Heg het Geerke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.