donderdag 21 januari 2021

Donderdag fietsrit en boodschappen

Vanmorgen kon ik niet goed op gang komen, maar ik hoefde verder niets te doen. Pas om 12:39 maakte ik de eerste foto.

Ik had gisteravond een route bedacht, en ik hoefde maar 1 keer op mijn briefje te kijken. De Heinis is er later bij gekomen.

Stationstunnel, Onderwijsboulevard, Bordeslaan, omgeving JBZ ziekenhuis, Drongelense pad, Kampdijklaan, Homeruspad, Pettelaarseweg,  Zuiderparkweg, Vondelstraat, burgemeester Lambooybrug, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Heinis, Harendonkweg, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Bij de Lokerenpassage Harm en Paul gesproken; Paul en Toos zie ik minder vaak.

Ik voel me nu wel redelijk goed. 

Statistieken;
23,99 Km afgelegd.
2:55:42 Opnametijd.
10,06 Km/u gem snelheid bij beweging.
28 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1C4QpP3QvZFzzBA6eSAG09ZiVo047xCj1&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Vaker genomen omgeving Klokkenlaan


3 schuine gevels links fysiotherapie 


Uitvaartcentrum 


Vaartuig en graafmachine


Mozaïek bankje Rompertsebaan


Omgeving Buitendijk


Bij stationstunnel


Bij soort supermarkt


KW1C school nieuwbouw


Bordeslaan


Idem


Jumbo


Oversteekpunt


Op de dijk richting JBZ ziekenhuis


Hier naar links voor de eerste keer voor mij


Skyline vanuit de polder


Ongebruikelijk verband trottoir stenen


Loonse baan ICE trein


Kunst halve brug Bossche Broek


Keuze richtingen hier


Netjes die walkanten


Hier kom ik niet zo vaak


A2 achter dijk


Homeruspad zuid


St Jans lyceum rechts nieuwbouw voorheen Zuiderschans


Zuiderpark


Kerk paar keer binnen geweest


Heinis


Bruistensingel verwijderen paaltjes


Boodschappen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.