maandag 25 januari 2021

Maandag Voorburg Vught dierenweide

Gisteren rond het Engelenmeer kunnen fietsen, na de webcams sessie met ongeveer 10 mensen gezien.na de kerkdienst uitzending. 

Vanmorgen redelijk goed op kunnen staan, ik was vergeten ipv schoenen laarzen aan te doen, kon ik oplossen.

Daarna op tijd vertrokken richting Vught, heenrit Vught altijd standaard via station en zo. 

Daarna met diverse mensen gewerkt, ik heb er 13 opgeschreven, ze willen meestal niet met voornaam hier daarom dan maar zo.

Ik had een briefje met maar 2 straatnamen opgeschreven Schubertsingel en Jacob van Maerlandstraat.
De rest wist ik nog wel, terug via Taalstraat, Paardensteeg, Zuiderplas, Lambooybrug, Lagelandstraat, van Grobbendoncklaan, Station Oost, Bruistensingel, Harendonkweg en via het Geerke terug.

Ik voel me verder wel goed, dadelijk nog boodschappen doen, koken, eten en verder weinig plannen.

Als het goed is krijg in vanavond mijn pakketje met broek en vest van Wehkamp.

Statistieken;
21,42 Km afgelegd.
2:07:11 Opnametijd.
12,22 Km/u gem snelheid bij beweging.
24 Km/u hogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1OruWucyo9q_wwaoi5czl5n7TwQP6R8uw&usp=sharing


Fietsrit van deze maandag


Omgeving Heetmanplein


Stuwen bij Heeetmanplein


Raadhuis Vught zonder fontein


Parklaan 21 Voorburg


Onder de Watertoren, rechts 
fietsenwerkplaats buiten gebruik 


Kantine


Chileense eekhoorn
drie in een kooi


Leguaan


Kakkerlakken


Inpak spullen


Kas te zien


Eenden


Watertoren ut vreemde hoek


Lama en bokjes


Rollators en rolstoel en fietsen


Woestijnratjes / Gerbils 


RVS wasbak verderop nog 1


Watertransport


Bij ketelhuis


Nu emmers en gieter nog leeg


Bossche Broek, bij knooppunt


Bij Zuiderplas


Provinciehuis


Bij Moeke Pettelaar


Al jaren opheffingsuitverkoop
Rudy van de Zande


Rotonde bij Wederkomstkerk


Lagelandstraat DB scooters


Station Oost ruggengraat bruggen en zo


Carolus nieuwbouw bij water


Harendonkweg, stuwtjes bij water

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.