vrijdag 8 januari 2021

Vrijdag OAD Voorburg Vught en terug

Het opstaan ging redelijk goed, na ontbijt, regen kleding aan moeten doen, en op tijd vertrokken. Timing best goed te noemen. Deze keer bij OAD zeepdoosje met beschrijving in plastic zakje doen en dicht maken met etiket. Ging niet eenvoudig, maar is gelukt. 1 omdoos vol gemaakt 4 lagen van  24 en 4 er bovenop maakt 100. Daarna andere omdoos gaan vullen maar heb niet precies bijgehouden hoeveel er in zaten bij vertrek.

Ik had te maken met Mardi, Harold (2), Ron, Ton, John, Corné, Maikel, Willy en Willem.
Rogier, Saskia en Ruud waren er niet.

De route terug ging niet via de Bossche Broek en zuid, dat is bijzonder te noemen.

Vanaf de Taalstraat en "De Witte" via Postweg, Kampdijklaan, Bordeslaan, Onderwijsboulevard, Edisonstraat, Veemarktkade, Citadellaan, Taxandriaplein, Aartshertogenlaan rotonde helemaal rond gegaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan, het Geerke en terug.

De rits van mijn blauwe trui ging kapot; niet meer open te doen. 

Dadelijk nog boodschappen doen, ik heb niet veel nodig. 

Ik voel me verder wel goed nu.

Statistieken;
23,89 Km afgelegd.
2:34:51 Opnametijd.
11,17 Km/u gem snelheid bij beweging.
21 Km/u hoogste snelheid.


Fietsrit van deze vrijdag


Droog onder viaduct


Park Glorieux ik noem het oude zusterflat


Hoekje OAD (Ontwikkelings  gerichte Arbeidsmatige Dagbesteding)


Dozen en plastic OAD


3 palletwagens OAD


Tel en verpak werk OAD


Ik zit meestal op deze stoel OAD


Water OAD


Pauze snickers en stroopwafels gekocht OAD


Stickers op rol OAD


Zorgpark Voorburg, omgeving carillon 


Pand bij ingang Boxtelseweg


Afval aan lantaarnpaal


Vught Raadhuis 


Zicht op stadhuis Vught


De Petrus gesloten


IJshoorn afvalbak


Krans op voordeur


Taterhof heb ik zien bouwen
zijstraat Taalstraat


Plas


Brug te zwak voor vrachtwagens
2,2 meter en niet meer


Vanaf de brug


Soort drijven scherm kan geen boot langs


Skyline omgeving Ricoh, Essent gebouw,
Paleisbrug en Paleiskwartier


Jumbo omgeving Bordeslaan


Nieuwbouw Onderwijsboulevard KW1C
Koning Willem 1 College


Kunst in een bocht Edisonstraat


Omgeving Royal Welsh Brug


De Groot bakkerij
niet Jan de Groot!


Vaker deze foto gemaakt blijft toch mooi


Bakkerij 't Stoepje Spakenburg vrachtwagen 
staat hier bij het Geerke geparkeerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.