zaterdag 2 januari 2021

Zaterdag Eendenkooi

Vanmorgen ging het opstaan redelijk goed, kon op tijd vertrekken lopend naar de eendenkooi.

Heb daar gewerkt eerst met Rut en Teun, in het park een omgevallen boom half in het water weg halen. Daarna met Paul bramen verwijderen en in de pauze anderen ontmoet waaronder Lenny. Voor de rest weet ik de namen niet helaas.

Ik had veel vragen vandaag, kon er veel stellen.

Rond 11:30 gestopt met de werkzaamheden, en terug naar huis gelopen daarbij de geo app aangezet.

Ik voel me wel een beetje raar, toch ging alles verder wel goed vandaag.

Na een rust, boodschappen doen en zo.

Statistieken;
0,75 Km afgelegd.
14:16 Opnametijd.
3,17 Km/u gem snelheid.
4,06 Km/u hoogste snelheid

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1fUum6s_AElBz2i1NtWnCOosPOtDrdiY0&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag


Links eendenkooi


Deur van binnen gezien


Werkzaamheden


Plas in het midden


Kooikershuisje


Bever bezig geweest


<>


Detail luik kooikershuisje


Rut en Teunbezig met boom uit het water halen


Over de koeien


Bij wildrooster zaag en opening voor honden


Grasmaaier


Gereedschap


<>


Takkenril en bok om boomstammen op te leggen


Knotbomen


Riet en zo


Tent daarachter de plas


Boot gebruikt door Teun


Dezelfde boot


Oude boom, mijn handschoenen


Laarzen reiniger


Detail hut bij vangpijp


Rieten wand


Zwammen


Stukje kruiwagen


Stukje pijp


Catering


<>


Bever bezig geweest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.