zaterdag 23 januari 2021

Zaterdag eendenkooi

Vandaag redelijk goed begonnen; op tijd bij de eendenkooi aanwezig na een korte wandeling.

Samen met Paul bramen verwijderd, verder aanwezig; Rut, Teun, Nelly, John, Ton, Wim en anderen.

In de pauze wat gegeten en gedronken, en daarna nog even gewerkt.

Weer terug gewandeld, dadelijk onder de douche staan en na even rust komt Mieneke mijn zus is het plan.

Ik voel me redelijk goed gelukkig.

Statistieken;
1,62 Km afgelegd.
29:16 Opnametijd.
3,9 Km/u gem snelheid bij beweging.
3,9  hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1SD1MV4Ht0ripq_ZV3i2VNwl24_Vqsnx_&usp=sharing


Wandelroute van deze zaterdag


Koeienhuisje JOP (Jeugd Opvang Plek)
ziet er deze keer netjes uit


Brug bij deur eendenkooi


Deur van binnen gezien


Haardblokken opgestapeld


Pad


Deze kruiwagens gebruik ik nooit


Deze brug gebruik ik nooit


Deze wel ook met een kruiwagen


Plas in het midden


Spullen van Rut


Werk van de bever


Stukje plas


Deze tent staat er nog maar kort


Bramen verwijderen


Oude boom


Nieuw takken verwijderd


Bladhark bijna niet nodig gehad


Wiel kruiwagen merk Fort 
as kan op twee plekken gemonteerd, 
waarom weet ik niet.


Bladeren geladen


Doel weet ik niet


Bij kooikershuisje


Dit stuk niet nodig gehad


<>


Stukje oude boom


Vloeistoffen, touw etc


Om op te bergen


Koeken


Riet en zo


<>


Richting uitgang

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.