maandag 4 januari 2021

Maandag dierenweide Voorburg

Vanmorgen lastig opstaan, toch blij dat ik mooi op tijd op de fiets zat.

Bij de dierenweide had ik te maken met Marcel, Monique, Henri, Rien, Ali, Rudi, Petra, Patricia, Frans en Ad.
Chiel en Marcel R en Wil waren afwezig.

Ik heb vandaag veel met water in gieter en emmers te maken ongeveer 10 liter per stuk elke keer.

Veel gelopen met kruiwagens. Het probleem was de timing en volgorde en niet afgeleid worden.

Ik had veel vragen te stellen, soms met antwoord, soms niet.

De rit terug ging via de Paardensteeg, Zuiderparkweg, Pettelaerseweg, Parade, Sint Josephstraat,  Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug. 

Ria van Engelen kwam me voorbij fietsen vlak bij huis, en ook even bij Janny in huis geweest, Tine van Huizen was daar op bezoek. 

Achteraf ben ik blij dat ik weer geweest ben, maar er zaten ook lastige stukken bij.

Ik voel me verder wel aardig goed.

Statistieken;
22,3 Km afgelegd
2:20:28 Opnametijd.
11,3 Km/u gem snelheid bij beweging.
23Km/u hoogste snelheid.



Fietsrit van deze maandag


8:07:56 belangrijke eerste foto
Emma Staete Emmaplein


Hier droog


Vught Maurickbrug, 
die kleuren waren me eerder niet opgevallen


Breed pad; kas en kantine dierenweide


Catering


5 bekerhouders


Bak koffie lekker


Overzicht


Mijn attributen


Duiven gevoerd


Gans alleen in hok


Kruiwagens


Watertoren uit ongebruikelijke hoek


Kerstboompje, weegschaal, stereo NPO2


Kruiwagensporen net te zien


Kerststal; volgende week afgebroken?


Bij ingang Parklaan Zorgpark Voorburg


Crucifix omgeving Boxtelseweg
Rode bloem links boven relatief nieuw


Raadhuis noem ik dit.


"De Petrus" Vught gesloten


Graffiti Chevrolet Matiz bij Lambertus kerk Vught


Gelukkig per fiets


Ven / plas


Omgeving Pettelaerseweg kunst bij flat


Zuiderschans bezig met nieuwbouw 


Paarden kunst 
Van Zwieten burgermeester 


Parade Sint Jan gedeeltelijk in de steigers


Rompertsebaan kom hier vaak


Basketbalveldje daarachter Hooghe Clock 


Fietstunneltje kom ik vaak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.