zondag 14 november 2021

Zondag kerk online en fietsrit

Vanmorgen ging de eerste wekker om 8:00 en daarna opgestaan, ontbijt, berichten, stukje tv gezapt en pc aangezet rond 9:50. Ook eerst een paar berichten en toen de eigen kerkdienst kunnen volgen, Kees Bijl was preeklezer. Ging verder goed gelukkig.
De ochtend was voor de jeugd, de middag voor ouderen.
Dus dadelijk kan ik hopelijk weer een dienst fysiek bijwonen.

Vertrokken voor een fietsrit, Sluisweg, Crevecoeur, Henriëttewaard, Haverleij, Vuttterpad, Beverspijken, nogmaals Vutterpad, Orthen, het Wielsum, Klokkenlaan en terug.

Ik voel me redelijk goed, wel een beetje eenzaam vandaag nog niemand echt gesproken. 

Daarom verheug ik me op de middagdienst.

Statistieken;
16,25 Km afgelegd.
1:51:32 Opnametijd.
10,29 Km/u gem snelheid bij beweging.
17,19 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1aaEXSvWCBlVzR6apzZb8o6mjdjhUe5UO&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Eerste kruispunt voor fietsers
deze keer rechts is zeldzaam


Italiëbuurt


Bij Noorderplas


Stukje weg over de Maaspoortweg en zo 


Speelgoed in beton gegoten pand staat al jaren leeg lijkt het


Bij Sluisweg heb ik gebouwd zien worden alweer even geleden


Ook vanaf de Sluisweg


Weide met schapen


Ander stukje bij Sluisweg


Elektrische bus opladen aan hoogspanning lijkt het
heeft toch niets met een trein te maken


Hoe deze plas heet weet ik niet


Omgeving spuisluis Crèvecoeur


Deze spuisluis 


Bij een stuk dijk 


Sluis Henriëttewaard 


Hefbrug en bedieningshok


Partyboot


Haverelij


Rotonde fietspad mooi gescheiden


Bij Vutterpad


Begin


Beverspijken dierenambulance 's-Hertogenbosch 


Vutterpad


Omgeving Graaf van Solmsweg 
caravan opslag en zo 


Kwam net een containerschip voorbij 


Ezeltje


En pony's 


Andere kant van een groot hek


150 KV verdeelstation


Bi het Wielsum in een bocht gebouwd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.