donderdag 4 november 2021

Donderdag kapper, Harm, Clozapinepoli,

Vanmorgen afspraak 9:30 Brainwash kapper Rompert. Het ging goed wassen, knippen  en drogen.

Even kunnen rusten, en daarna naar Harm was daar rond 12:22. 

Terug en daarna vertrek richting Hinthamerstraat 205 Clozapinepoli met Eva van den Berg, 14:00. Het duurde ongeveer een half uur. 3 februari volgende afspraak. Het ging over mijn gezondheid en zo.

Beetje een omweg terug, lichte regen, maar ik had regenkleding aan. Bethaniëstraat, Heetmanplein, Paleisbrug, Bordeslaan, station, Aartshertogenlaan, richting Rompert kleine omweg en terug.

Bij de Clozapinepoli mijn geo app per ongeluk niet op pauze gezet.

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
14,89 Km afgelegd.
2:00:48 Opnametijd.
10,15 Km/y gem snelheii bij beweging.
19,50 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Fxiwblyhbj_XIU4QMXZgKS3MLvuJR57h&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Klokkenlaan, water hier  tijd geleden gedeeltelijk weggepompt


Sint Teunislaan Rompert onderin sportzaak


Kom hier zelden


Brainwash kapper


Deur ingang Rompert


Snacks achterkant cafetaria 


Bloemist


Kinderspeelgoed


Ingang


Binnen bij Brainwash kapper


Maaspoortweg


Harm maakte deze foto


Zalf


Veters


Kom hier vaak langs


Jheronimus Bosch Art center Hinthamerstraat


Hinthamerstraat 205 wachtruimte


Deze foto wou ik al lang geleden maken


Wat dichterbij


Bethaniëstraat achterkant Jheronimus Bosch art center


Bethaniëstraat Groot Tuighuis ooit binnen geweest


Bij Bastionder 


Semi oud huis


Paleisbrug A


Paleisbrug B lift in storing


Paleisbrug C


Paleisbrug D


Paleisbrug E


Draak bij station


Vanaf een brug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.