woensdag 17 november 2021

Woensdag Utrecht moeder jarig

Vanmorgen ging de eerste wekker om 7:55 gelijk de wasmachine gestart en medicijnen genomen.

8:45 tweede wekker, opstaan, ontbijt, berichten, naar de apotheek voor poeder en daarna even bij Harm geweest, ontmoeting precies nog net buiten de winkel. Koffie van Harm gekregen, even gewacht en naar huis. Kon nog net de was ophangen voordat mijn zus Mieneke me kwam ophalen. 

Naar Utrecht gereden, vlak bij mijn ouders uitgestapt. Mieneke had een afspraak met Marlies vriendin van heel vroeger. Heb ik later ook nog even mogen ontmoeten.

Veel telefoontjes en veel bloemen voor mijn moeder die 80 is geworden vandaag.

Christa nichtje met dochter kwam ook heel even langs.

Ik voel me verder wel goed, alleen lichte hoofdpijn nu, dadelijk eten hoop ik.. 

Statistieken autorit terug;
54,39 Km afgelegd.
1:01:55 opnametijd.
66 Km/u gem snelheid bij beweging door file.
104 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1xBaEI-BOAw3xYD6czg6aw50o0pvlChUQ&usp=sharing


Autorit terug naar huis


In de wijk bezig met glasvezel aanleggen


Bij een rotonde


Dezelfde


Hekken bij water


Koffie bij Harm gekregen


Stoel bij Harm


Vlakbij huis 


Was hangt weer


Pluggen


A2 heenweg


Tafel met schelp en druiven


Vensterbank 8 hoog


Huisje, strijkijzer en kachel


Struisvogeleieren uit Zuid Afrika


Kleine en grotere kat


Schelpen


Placemat


Bloemen van de kerk gekregen


Lamp


Dienbladen


Keuken gereedschappen


Gebak


Onder tafel tv zelf gemaakt


Bronzenbeeld 


Gebak


Lunch boter, beleg en melk 


Uitzicht


Lijkt op onze kat Noortje zei mijn moeder


Terugrit


Brug bij Zaltbommel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.