dinsdag 23 november 2021

Dinsdag geen AS wel gefietst bezoek Paraplu

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan. Adm. Scholing heeft nog steeds een defecte server en dan kun je niet inloggen. Ik zou even op koffievisite gaan, maar Els berichte mij dat dat ook niet door kon gaan.

Beland bij de Kooikersweg, Paraplu eerst Ronald ontmoet bij de ingang en toen door kunnen lopen. Kees kwam ook nog binnen lopen,  We waren er met 7 personen op het laatst.

Vertrokken naar de Helftheuvelpassage, rondje gelopen, en via de Oude Vlijmenseweg, brugplein bij de draaibrug sprak ik Sies. Waarschijnlijk zie ik hem vanmiddag en Ronald bij "De Stijl".

Ik voel me verder wel goed.

Statistieken;
14,35 Km afgelegd.
2:09:14 Opnametijd.
9,82 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,39 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1YE9Q2bu1mprxQIZtEE8ZEP0Uhbytlptc&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Water met daarachter A59 en Bokkelaren flats


Wildrooster


Driesprong kom hier maar zelden


Windmolen


Vaker gemaakt



Onder de A59 Graaf van Solmsweg


Onder de brug richting Engelen


Transformatorhuisje


Rechts nieuw windmolen deed het bijna niet


Bij nieuwbouw


Veel buizen waarschijnlijk om beton te storten over een huis heen


Metalen balk ligt er al jaren, op betonnen legostenen 
Vaak begin en eind slecht te zien, maar nu 
met weinig blaadjes dus wel een beetje


Links Kruiskampsingel rechts Kooikersweg 
helaas slecht te zien
volgende keer camera iets hoger houden


Bij Paraplu A


Hond bij Paraplu B


Kast bij Paraplu C


Kopjes, schoteltjes en thee tipjes
Paraplu D


Hema kaarsen 


So Low kofferlabels


Schroeven 


Anti-krasvilt


Die glimlach staat je goed


Diverse leeftijden


Kols eten en drinken


Van Big Bazar deze bewaar ik nog even


Populierenlaan vanaf de de Oude Vlijmenseweg


1931 ingang


Tegenlicht Royal Welhsbrug


Draaibrug bij Brugplein, 
bediening in her midden.
hier ontmoette ik Sies.


Stukje draaibrug

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.