zondag 7 november 2021

Zondag kerk en terug

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 zodat ik tijdig kon vertrekken, douche, ontbijt, berichten en tv gekeken.

Onderweg kwam ik Pieter tegen, kuit blessure niet hard lopen maar wandelen.

Verder weer 2x Vutterpad, Rietveldenweg, Kruiskampsingel, Evertstenstraat kerk, Na de dienst snelweg over richting Vlijmen, korte route Maasoeverpad, daar kwam ik Rian en zijn vrouw tegen toevallig want ze lopen zelden daar en ik ook nooit uit de kerk, dat was even leuk.
Verder richting Orthen, Hambaken, Wielsum, Bokkelaren en terug.

De dominee Stolper heeft in mijn boekje geschreven. Nog niet vaak gebeurd.

Ik voel me verder wel goed, beetje moe is niet erg.

Statistieken;
14,05 Km afgelegd.
1:37:46 Opnametijd.
10,05 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,30 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1QLll5G1fW_knYb2dogDKmtkETMU34uG_&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Boodschappen van gisteren


Plas bij Omron


Maasoeverpad over de Dieze


Vutterpad 


Ook Vutterpad


Na afloop de kerkzaal


Kruiskampsingel aan beide zijden van het water


Engelenmeer deze keer niet omheen gefietst


Stukje rand Engelenmeer


Panoramafoto nodig


Wandelpunt


Vuttterpad bij Rietveldenweg 


Stukje Vutterpad


Idem


Takkenzooi liggen er al even


Vanaf het Maasoeverpad


Loopt naar beneden


Huis met oprit


Paddentrek maar het bord staat er al jaren


Wildroosters


Verwilderd


Bij het spoor Orthen


Intercity richting Utrecht


Nooit binnen geweest


Gezondheidscentrum San Salvator Hambaken


Pannenkoeken restaurant


Pand op de hoek bij het Wielsum en de Baken


Voetpad omgeving het Wielsum


Brievenbus niet ver bij  mij vandaan


Omgeving Klokkenlaan
Vlinder en vogels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.