zondag 28 november 2021

Zondag jarig, kerk en rondrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:40 krappe planning meer berichten door verjaardag geen tv kunnen kijken. Zat toch redelijk op tijd op de fiets. Bij de eendenkooi was Rut bezig in de buurt van de ingang, even gesproken was leuk. 

Bij de kerk had ik nog maar een krappe 10 minuten over en er waren maar weinig mensen. Pim Poortinga heeft in mijn boekje geschreven. En ik heb een paar mensen gesproken.

De weg terug ging wel goed, maar een stuk langer in tijd dan ik had gedacht. 

Omgeving oud Empel groette Carsten mij vanaf zijn racefiets.

Mijn zus en zwager en Wim en Agnes komen nog is de bedoeling ik had gezegd na 13:00 maar hopelijk wordt dat later.

Ad Scholtens belde, ouders voicemail ingesproken.

Ik voel met verder wel goed beetje verkouden maar lichte klachten.

Statistieken;
17,67 Km afgelegd.
2:11:02 Opnametijd (in kerk laat app op pauze gezet).
12,20 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,59 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1p6qkThWnxgksAlld5zJ3poECzc8qN_x7&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Covid-19 zelftest negatief


Voorheen paardenweide links 


Graffiti nieuwe windmolen


Halverwege Vutterpad


Kansel kerk beamen ging goed.


Voorste stoelen


Advent de linker kaars werd later aangestoken


Vaas geen echte bloemen denk ik


Koffiezetten voor veel kopjes


Verbanddoos en zo


Plekje voor mijn fiets


Richting brug over de snelweg A59 Vlijmen


Engelenmeer in de zomer staan 
hier soms auto's geparkeerd


Belangrijk punt rechts aanhouden 


Hier kun je het Engelenmeer instappen 


Engeltje van het Engelenmeer


Stuk rioolbuis waarom snap ik niet


Vutterpad, daarachter politie pand niet de Vogelstraat


Zig zag weg Graaf van Solmsweg


Binnenvaartschip 


De Engelenburcht ruimte voor fietsen


Kerk


Kerkgangers stonden buiten


Mozaïekbankje 


Ophaalbrug 


Hetzelfde punt 


Bankje bij golfterrein de Haverleij 
rechts omgeving sluis Henriëttewaard


Stukje Maasboulevard


VW busje bij Maasboulevard


Ingang uiterwaarden Maas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.