dinsdag 2 november 2021

Dinsdag Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en vader op bezoek.

Vanmorgen ging het opstaan best goed, zat op tijd op de fiets. 

Bij de Adm. Scholing was Els er niet omdat ze positief getest was op corona. 
Daarom was Nelly er. We bleven lang de enige maar toen kwam Remco er bij en later Bert.
Prisca was er niet en Marieke en Eric ook niet gezien.

Om 10:00 vertrokken naar de Helftheuvelpassage, stukje gelopen daar en bij de Big Bazar ovenwant en lap gekocht. Bij de Blokker ook binnen geweest.

Rond 11:00 was ik thuis en ruim een kwartier later kwam mijn vader er aan.

Boodschappen gedaan, de fietsenmaker had geen dopje voor mijn HR dynamo. misschien andere dynamo kopen of regelen in Vught.

Kort bij Harm geweest, bij de Jumbo Kofta van Knorr gekocht met gehakt, Courgette en tomaten. Rijst en kruiden zaten er bij en olie had ik nog.

Gegeten en afgewassen en rond 14:15 vertrok mijn vader al weer.

Verder vanavond alleen even een jarige bellen en badmintonnen.

Statistieken;
12,08 Km afgelegd.
1:31:34 Opnametijd.
11,78 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,49 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16SxeSvMCd29FOkDHm2KEVX49BXZaUACn&usp=sharing


Rondrit van deze dinsdag


Transformatorhuisje van Zwietenpark


Ingang

\

Voorheen paardenweide


Winmolen draait nog steeds niet verder al wel ongeveer 3


Recht nieuwer asfalt en loopt naar beneden


Allemaal recent gemaakt


Ook veel nieuwe objecten
Graaf van Solmsweg


Ruimte personeel Demarrage 


Andere tafel pauze ruimte Adm. Scholing


Mijn plekje


Thermoskannen koffie en water voor thee


Koffiebeker van karton


Stress handje kun je in knijpen, boek ken ik niet


Ingang Helftheuvelpassage


Sokken


Lijm


Blokker poortjes


Kooikersweg in herfstkleuren


Klimtoren


Populierenlaan van opzij


Deze laan


Kapperspullen


Tattoo winkel


Emmaplein


Wandelbrug richting Citadel omgeving roeivereniging Den Hartog


Rompertsebaan met water


Jumbo koffie gedronken


Wijnvat kon je eerst op zitten


Boodschappen later kwam er nog haring bij.



Groetenboer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.