vrijdag 5 november 2021

Vrijdag OAD, Bossche Broek, Lokerenpassage

Vanmorgen ging de wekker om 7:05 tijd genoeg voor douche, ontbijt, berichten, en vertrek. Mijn geo app zette ik na 1:00:10 op pauze. Toen was ik in de omgeving van de Kettingweg.

Deze keer weer nietjes inpakken, ik heb er 11 dozen van gedaan.

Ik had o.a. te maken met Willy, Mario, Harold(2), Ad, Ron, Mardi, Ton, Corné en John.

Bijna thuis kwam ik mevrouw de Jong tegen, en bij het winkelcentrum Toos en Paul.

Bij bakkerij het Stoepje deze keer niets gekocht wel bij Jumbo geweest.

Harm ook weer gesproken.

Ik voel me verder wel goed gelukkig.

Statistieken;
22,1 Km afgelegd.
2:18:55 Opnametijd.
12,12 Km/u gem snelheid bij beweging.
18,79 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1BU4q1BCFydejULphcrm8sbxPhMKlOG5V&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Hoogwerker oude GGZ pand


Omgeving buitendijk pas net licht 


Draak bij station


Heetmanplein


Omgeving Paleisbrug


Omgeving pontje



Nieuwe fiets/wandelbrug omgeving De Witte
verderop sporen


Allemaal nieuw


Kettingweg rotonde 


Hoekje water en bekers


Palet met doosjes


Beugels gesorteerd


Werkplek John


Werkplek dove Harold


Werkplek Mardi en Harold


Hoekje bij garderobe 


Allerlei bakken


Plastic afval en plastic nietjes


Diverse paletwagens 


Soort oprichter Blizo, naam weet ik niet 


Pauze €1,90 stuk duurder dan voorheen


Koffie apparaat


Doos met sticker plastic nietjes


Dozen zat


Vught Maurickplein


ir. A.J.A.M.Segersgemaal 


Stukje plas Bossche Broek


Zuiderplas strandje


Omgeving Parade


Boodschappen van vandaag
2 Icetea, Tikkels, Frikandellen met brood, 
frambozen vla, Wortels, Aardappelen, Knoppers, 
tandpasta en slavinken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.