vrijdag 12 november 2021

Vrijdag OAD Vught en terug

Vanmorgen ging de wekker om 7:05, douche, ontbijt en berichten.
Ik kon tijdig vertrekken was ook nodig ivm omleiding, Koningsweg gesloten. 

Bij de OAD (Ontwikkelingsgerichte Arbeidsmatige Dagbesteding) had ik te maken met Willy, Mario, Harold, Ad, Ron, Mardi, Ton, Corné, John, Patrick, Jolanda en anderen.

Plastic nietjes inpakken vandaag weer. 14 dozen gevuld. per doos 19 x 3 x 2 = 114 nietjes rijen gedaan.

Daarna de weg terug genomen, bij  de Bossche Broek sprak ik Ad die ik ken van badminton, en bij de Pettelaarseweg had ik weer een ontmoeting met Sjors was weer even leuk.

Daarna door gereden naar Harm in de Lokerenpassage, daar Patrick van het Stoepje ontmoeten verder door gelopen naar de markt buiten. Bij het stoepje werken verder Walter, Aleida en Roelinda.

Ik voel me verder goed. Dadelijk eerst rust en daarna sessie achter de pc. Daarna eten bij familie Voogt 18:00.

Statistieken;
21,66 Km afgelegd.
2:11:17 Opnametijd.
11,52 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,83 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ygCZeFt0E_p0mOYUGn8KbS6FznUPsX5c&usp=sharing


Fietsrit van deze vrijdag


Graffiti pand al jaren


Klooster er kwam net een monnik naar buiten 


Heetmanplein De Buurt kiosk staat er nog niet zo lang


Nieuwe wegen rechts fietsbrug richting Vught


Vanaf de brug


Rotonde grondwerkzaamheden 


Kettingweg omgeving hoofdingang Zorgpark Voorburg


Dozen, ik weet niet de bedoeling er van 


Pompwagen op hoogte


Weegschaal en zo 


Beugels 


Werk van John 


Plastic nietjes in dozen


Verzameling plastic nietjes


Veertjes tellen


Rode plastic nietjes 


Plakbandautomaat, nietmachine, stiften en zo 


Printer en pc en zo  


Kunst bij kapstok


Planten zorgt Mardi voor


Pauze, Mars, gevulde koek, koekje en koffie


Veertjes tellen


Sticker plastic nietjes 404 begin barcode is van Duitsland
87 is van Nederland


Tandenborstels inpakken voor de Efteling


Vanaf het Maurickplein Vught brug richting 
brug over de A2 snelweg kasteel Maurick.
Is nog niet zo oud ik schat rond een jaar


Kunst halve brug uitzicht Bossche Broek en Sint Jan en zo 


Bossche Broek, pas gemaaid ziet er weer netjes uit


Museum Slager kom hier niet vaak


Klein Venetië


Jeroen Bosch Tuin detail

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.